Dakdragers vervangen

emilio3333

Forumguru
Over circa twee maanden gaat er naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe Octavia combi komen door verandering van baan.
Echter wordt dit een crisis uitvoering helaas, een ambition business zonder enige opties.:bloos:
Op deze uitvoering vind ik de zwarte dakdragers altijd een dikke afknapper.
Is het mogelijk deze achteraf (makkelijk) te vervangen voor de zilveren variant en heeft iemand enig idee qua kostenplaatje? :pardon:

Kiekerjan

Forumguru
Crisis uitvoering? Beetje matige benaming voor een prachtige Octavia!!

Ik weet zeker dat je binnen een maand niet meer terug verlangt naar je Golf...

emilio3333

Forumguru
Crisis uitvoering? Beetje matige benaming voor een prachtige Octavia!!

Ik weet zeker dat je binnen een maand niet meer terug verlangt naar je Golf...

Nee hoor. :D
Vind de Golf qua model zoveel mooier dan de Octavia.
En de Golf zit bomvol opties die ik straks mis, dus ik ga de auto zeker missen.

En vind de Octavia zeker mooi maar vooral met de mooie dakdragers en xenon/led voor/achter zoals jij ook hebt. ;)

EdK

Forumguru
En vind de Octavia zeker mooi maar vooral met de mooie dakdragers en xenon/led voor/achter zoals jij ook hebt
Wees blij dat er 4 wielen onder zitten, anders kon je er alleen naar kijken en moest je nog op de fiets naar je werk....

Tsja ik noem dit echt een luxe probleem, menig particulier rijd in een afdanker en heeft graag zwarte dakrails etc en is er ook nog blij mee......

Cordoba

Forumguru
Hoe zwarte dakdragers staan, is in mijn optiek ook sterk afhankelijk van de lakkleur, op een witte auto staan zwarte dakdragers (naar mijn mening) mooier dan zilverkleurige.

Kijk eens in het topic van @Jee13 of stuur 'm een bericht: hij heeft voor zijn O2 hetzelfde gedaan, en ik denk dat het verschil tussen O3 en O2 in deze niet heel groot zal zijn.

EdK

Forumguru
Ach een rolletje aluminiumfolie van de AH en een potje lijm en lekker hobbyén
Kun je ook nog voor glimmend of mat kiezen.....:lezen::pardon::D:deuk::deuk::deuk:

Spierings

Forumguru
Mooie kleur kiezen en het overige zwart maken vind ik zelf mooier..

Voor andere dakrailingen zal je diep in de buidel moeten tasten, dat is niet even gewisseld...

emilio3333

Forumguru
Ik weet niet hoe het zit bij de Octavia 3.
Bij de Superb 2 stelt het niks voor.
Maar ik ga maar ophouden hier, ik stel me aan hier volgens een aantal terwijl we volgens mij op een liefhebbers forum zitten die oog hebben voor detail normaal gesproken.
Ik heb dat, sorry....

JvE67

Lid
Ik denk dat we dat inderdaad allemaal wel hebben, dus jammer dat je hier ineens wil ophouden...Misschien dat jouw eerste infobericht wat kort door de bocht was? Hier zijn toch echt genoeg berijders die met alle respect zo'n "crisis-uitvoering" bij elkaar hebben gespaard en naar volle tevredenheid en met trots berijden.

Bovenaan Onderaan