Dragertjes
Hmm, ja dat zou doodzonde zijn als je net een flinke slotbout in je dak zou verdiepen.
Ik zal inderdaad eens bij de dealer horen hoe en wat, ik vind die dakrails wel stoer staan op de combi. Dat maakt hem net wat sportiever.
Over sportiever gesproken, ik stapte gisteren even in mijn Micra waar ik afgelopen 2 jaar in heb gereden. Jeetje man, dat was net een cart! Als je het gas een halve mm induwt dan draait de motor al 1500 toeren. Zo fel en reactief dat ding.
In de Fabia moet ik het gas half induwen voor hij ook maar reageert.
Woensdag op de Veluwe geweest, dus weer leuk stukje toeren. Kan nog altijd niet echt mijn draai vinden in de Fabia. Ik heb het gevoel dat ik heel weinig zicht heb met de spiegels en daarom zit in continu met mijn kop te draaien op de snelweg met baanwisselen.
Ik ben er nooit 100 procent zeker van dat ik opzij kan, zelfs niet na het koppendraaien. Dat gevoel is mij geheel nieuw en ik ben er niet gerust op. Ik hoop dat ik nog beter gewend raak z.s.m. want het rijdt natuurlijk wel super relaxed.
Cruise controlletje erop, op de GPS 125 klokken en iedereen rustig voorbij op de A9. Dan draai ik 4100 toeren, en op de teller bijna 140