Dakdragers ?

Kan iemand mij vertellen of de dakdragers van S1 ook op S2 passen?
Thule en Mont-Blanc hebben klemmen die vaak ook op andere modellen passen. Heeft iemand hier ervaring mee?

wimZ

Lid
weet iemand toevallig al of er ook universele dakdragers op de S2 passen? of moeten we de originele bij de dealer halen?

Thule

Ik heb de dragers inmiddels van Thule.
Speciale set van losse dragers (aluminium of staal), "klauwen" en voetjes.
Zit als genageld.

rkschumer

Nieuw lid
Je kunt ze bij mij ook huren

Ik heb onlangs dakdragers voor mijn SII gekocht en verhuur deze tevens. De kosten zijn € 17,50 per week.

Eventueel inclusief een dakkoffer voor € 40,00 per week.

Als je interesse hebt dan hoor ik het wel...

Sand3r

Senior Member
Volgens mij kosten de dakdragers voor de Superb nog geen 100 euro.
Bij de Octavia zijn ze maar 69 euro.

Kijk maar in de accessoires folder.

rkschumer

Nieuw lid
Dat dachtnik ook maar volgens mijn dealer kwam de totaalprijs op ruim € 200,00.

Vervolgens allerlei andere zaken gebeld maar onder de € 200,00 kon ik ze niet vinden. Vandaar dat ik deze verhuurmogelijkheid ook aanbied.

wimZ

Lid
weet iemand toevallig al of er universele (lees veel goedkopere) dakdragers voor de S2 beschikbaar zijn?

Ik weet niet of ze (veel) goedkoper zijn maar kijk eens op deze linkjes van:
Beide sites vermelden geen prijzen, maar die zijn wel na te vragen bij de auto speciaalzaak of iets van Halfords.

Ik had om mijn vorige auto (een veel te dure duitser met een sterretje) dakdragers en een skibox van Thule. Heeft toen wel wat Euro's gekost. Maar het voordeel is nu dat ik voor ca. 30 Euro's de adaptors kon vervangen, waardoor het hele zaakje op mijn S2 past. Moet wel toegeven dat ik wat geluk had met de lengte van de dwarsbalken. Ik geloof dat er 3 lengtes zijn, maar die voor de S2 was identiek aan wat ik op de Mercedes C had.

Ik kan in ieder geval een set dakdragers aanbieden voor een schappelijke prijs.

Het gaat om de Thule set tbv Skoda Superb II Twindoor (vanaf 2008)

IK heb ze drie maal gebruikt, en wil ze wel verkopen voor € 65,=
Ze staan ook op marktplaats vernoemd onder skoda superb dakdragers.
Doe een bod of mail naar ron.molenaar@solcon.nl

Gegroet, Ron molenaar

eddiea

Forumguru
Ik heb nog een set originele Skoda dakdragers voor de Superb combi te koop. Mogen weg voor een zacht prijsje.

EDIT van mod: maak hiervoor dan een advertentie in onze Bazaar en verwijs vanuit dit topic daar naar. Let wel op de regels van de bazaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan