Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan iemand mij vertellen of de dakdragers van S1 ook op S2 passen?
Thule en Mont-Blanc hebben klemmen die vaak ook op andere modellen passen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan iemand mij vertellen of de dakdragers van S1 ook op S2 passen?
Thule en Mont-Blanc hebben klemmen die vaak ook op andere modellen passen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Montblanc (o.a bij Halfords): http://www.montblanc.se/ ga hier naar products > roofracks en kies vervolgens de superb en er komt een scherm met welk type er geschikt is.
Beide sites vermelden geen prijzen, maar die zijn wel na te vragen bij de auto speciaalzaak of iets van Halfords.
Ik had om mijn vorige auto (een veel te dure duitser met een sterretje) dakdragers en een skibox van Thule. Heeft toen wel wat Euro's gekost. Maar het voordeel is nu dat ik voor ca. 30 Euro's de adaptors kon vervangen, waardoor het hele zaakje op mijn S2 past. Moet wel toegeven dat ik wat geluk had met de lengte van de dwarsbalken. Ik geloof dat er 3 lengtes zijn, maar die voor de S2 was identiek aan wat ik op de Mercedes C had.
Ik kan in ieder geval een set dakdragers aanbieden voor een schappelijke prijs.
Het gaat om de Thule set tbv Skoda Superb II Twindoor (vanaf 2008)
IK heb ze drie maal gebruikt, en wil ze wel verkopen voor € 65,=
Ze staan ook op marktplaats vernoemd onder skoda superb dakdragers.
Doe een bod of mail naar ron.molenaar@solcon.nl
Dakdragers zijn regelmatig in de aanbieding, het is een kwestie van even geduld. Momenteel hebben zij ze niet in de aanbieding maar dat kan zomaar weer volgende week zijn?. Bekijk deze topic op dit forum
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.