Ik zou een dakkoffer willen kopen voor mijn Fabia 1 Combi.
Nu zijn daar zoveel verschillende lengtes in, zijn er mensen die op hun Combi een dakkoffer hebben of hadden of dergelijke?
Welke maat hadden jullie?
Eventueel foto's?
Hallo,
Wij hebben een vrij grote, in ieder geval niet groter dan het dak.
De maten weet ik niet zo, vanaf de antenne tot de voorruit. En de breedte, iets smaller dan de dakrails.
Brandstofverbruik is wel iets hoger, vorig jaar naar Italie had ik 1:16. Netjes toch. Ik heb er weinig last van gehad.
Een aanhanger kost je ook brandstof, die is zwaarder. Daarbij denk eens aan de ergenis als je door een auto word ingehaald die 100km/per uur harder rijd in Duitsland.
Met onze Fabia rijd ik met dakkoffer al gauw 150km/per uur zonder problemen. Wel zit de dakkoffer extra vast met spanbanden aan de dragers.
Mark
Ik zou een dakkoffer willen kopen voor mijn Fabia 1 Combi.
Nu zijn daar zoveel verschillende lengtes in, zijn er mensen die op hun Combi een dakkoffer hebben of hadden of dergelijke?
Welke maat hadden jullie?
Eventueel foto's?
Geen last van klapper-de-flapper herrie op je dak?
Heb zitten twijfelen over zo'n zak maar heb 't niet gedaan omdat ik twijfelde aan de geluidsproductie onderweg.
Hier een foto, en hij is waterdicht! De laatste dag van de vakantie vorig jaar. Voor de rest hadden we mooi weer.
Een goede foto van de koffer in droog weer had ik niet, helaas.
Ik ben nu bezig met een tussenconsole op de achterbank. Hier kunnen de kids tegen aanliggen als ze willen slapen.
En er zit opbergruimte in, bekershouders en een vak voor de kleurboeken.
Bekijk bijlage 15009