Darkprojectx

darkprojectx

Forumguru
Ik had al eigenlijk het "mijn auto" topic gebruikt om me voor te stellen, het gaat toch om de auto eigenlijk he :super:

Mijn naam is Erik, al een aantal jaar op verschillende fora bekend als Darkprojectx.
Bouwjaar 1-2-1982, kom uit Noord Limburg, waar ik heerlijk op mezelf woon, in het dagelijks leven werk ik in de IT, en in de avond uren ben ik nog weleens bezig met vw's stylen en verbouwen (hobby).
Mijn nickname, Darkprojectx, is ontstaan uit mijn eerste autotje. Dit was een antraciet (heel donker grijs) vw golf 2 1.3 uit 1985. Donkere achterlichten, ramen wat donkerder, brede banden, je kent het wel.
De auto was donker, het was zeer zeker een project auto aangezien er altijd wel wat aan gedaan kon worden, en x komt van onbekend of een getal. Doordat ik x heb aangehouden hoefde ik nooit mn nick te wijzigen voor Darkproject1, Darkproject2 etc.

zo is het dus allemaal gekomen!

na jaren VW gereden (en gerepareerd) te hebben, heb ik nu de overstap gemaakt naar Skoda waar ik hopelijk nog veel plezier van ga hebben!

Nog ff een picca zodat jullie ook een beeld hebben bij de tekst

picture.php

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , je zult ongetwijfeld heel veel plezier aan je skoda beleven , maar als ik het niet verkeerd voor heb ga jij je skoda te keer met de hogedruk reiniger , laat ons niet meer schrikken he en hou die hogedrukreiniger voor je oprit schoon te maken en niet je auto .

nemo

Senior Member
Haha, je hebt nu al 99 posts! Goede timing om een voorsteltopic te openen ;)
Maar welkom!

Espott

Lid
Welkom! Veel plezier en tja vw en skoda.... ligt niet echt ver uit elkaar. Wellicht kunnen we nog wat van je leren qua stylen enz.

Gieliovd

Forumguru
100 posts en nog eens denken aan voorstellen....

Nee, zonder dollen, leuk dat je je nog even voorstelt! Alsnog welkom bij de club.

We zijn vertegenwoordigd van noord tot zuid Nederland, ook mooi!

Veel plezier met je auto, maar dat komt wel goed. Laat de echte tuning maar achterwege bij deze mooie glanzende wagen. Verlagen en al die meuk, doe maar niet ;)

Zoals ik zei, welkom en tot op het forum!

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Erikleuke projecten heb je allemaal gehad. Hier kan je best wel wat van elkaar leren en dat is het leuke.
Ben je op die andere fora ook zo actief ?

darkprojectx

Forumguru
haha dank je wel ;)

verlagen gaat wel gebeuren,
andere wielen gaat ook zeker gebeuren,
andere grill gaat ook gebeuren,
andere koplampen gaat ook gebeuren (met xenon lens wat 100% beter licht op leverd, zelfs als je halogeen zou plaatsen),
en een sportieffiltertje misstaat deze 2 liter ook niet, die is dan ook al besteld :D

eens kijken of we die "familie auto" , "auto van papa" en "saai zakenhok" labels kunnen laten verdwijnen :bye:

@wasmachineman, mwa ik post wel eens wat zo hier en daar :D

- vwforum : Berichten: 2998
- vwspeedforum : Berichten: 1440

en zo ben ik op nog wat fora actief haha

Wasmachineman

Forumguru
LOL, en beetje verlagen is wel okay toch ? Zelf heb ik 3 cm verlaagd (MAD) en dat gaat heel goed, behalve vol gepakt op vakantie...:icon_smile_dead:

Gieliovd

Forumguru
Een béétje vind ik prima. Maar ik heb foto's gezien.... daarbij hing de bumper op de grond. Geen succes ;)

Verder klinkt dat redelijk netjes dus dat kan ik wel waarderen.

darkprojectx

Forumguru
ik zit te wachten op de hardheidverstelbare schroefset van Vmaxx, deze zijn niet duur (275 a 300 euro) en kwalitatief prima, in 6 hardheid stappen te verstellen. Deze zijn helaas nog niet leverbaar maar komen later dit jaar in de shops. Dus het is nog even wachten, of een H&R schroefset van 600 euro.. hmm hmm.. :crazy:
Het fijne van een schroefset is dat je de auto exact op de hoogte kunt zetten die je wilt! Dus in de winter kun je hem ook wat hoger zetten als je dat wilt.

darkprojectx

Forumguru
voor het geval het vanavond te gezellig wordt met voetbal en ik niet meer weet wie ik ben en welke auto van mij is, even een online reminder :grin:

GroteFoto-XYIMKALH.jpg

darkprojectx

Forumguru
@MarcoO2, thanx! :D altijd leuk om te horen!
@wasmachineman, na 4 bier ben ik niet meer zenuwachtig hoor haha :473:

tja het idee was eigenlijk om deze maand de auto te trakteren op een schroefset, echter had ik niet genoeg geld bij elkaar. En ik hoorde bij de lokale tuningboer dat er in eind augustus/begin september meer verlagingssetjes komen voor de fabia! En wat betaalbaarder! :yeah:
Dit heeft hij zelf bij de leverancier weten in te winnen.
Dus deze maand heb ik me maar op een nieuwe lens voor mn camera getrakteerd, tegen het einde van de zomer gaat de auto dus omlaag, en dan straks na de winter heb ik weer geld bij elkaar voor wielen.

duurt wat langer, maar ik heb de tijd :)

darkprojectx

Forumguru
Inmiddels alweer een tijdje actief hier..

Ondertussen ben ik op het vwforum.nl (het grootste auto forum van de BENELUX) Skoda Nieuws Reporter geworden :680:
Veel nieuws haal ik van deze site af, jullie zijn er echt als de kippen bij!
Het is altijd leuk om de Skoda ook te promoten op een forum van een ander merk, daarnaast wordt het over het algemeen erg gewaardeerd als de nieuwe ontwikkelingen in kaart gebracht worden.

Nadat ik Skoda Nieuws Reporter ben geworden, ben ik daar ook Moderator geworden.

Dus ik heb het weer druk genoeg! Heerlijk om met auto's en mensen bezig te zijn!

Bovenaan Onderaan