Robijzer
Nieuw lid
Het chrome randje rondom het rechter ventilatierooster sluit niet mooi aan op het dashboard. Er zit circa 1-2 mm ruimte tussen. De dealer heeft de ventilatie-unit in een andere auto gezet en daar sloot deze wel aan. Ook een andere unit in mijn auto gezet en het verschil bleef. Het ligt dus aan het dashboard zeggen ze. Nu willen ze onder garantie een compleet nieuw dashboard in de auto zetten. Een behoorlijk grote reparatie dus voor een in mijn ogen relatief onbenullig mankementje.
Ik was eigenlijk bij de dealer voor een ander probleem omdat er een aantal ''rammels'' in het dashboard en portieren zitten. Dat vind ik eerder een serieus probleem. Ik ben bang dat na deze reparatie de irritante rammels alleen nog maar erger worden. Bovendien is het gewoon geen lekker gevoel dat je nieuwe auto met pas 17.000km op de teller half uit elkaar wordt gehaald.
Wat zouden jullie doen? Toch deze reparatie laten doen die in geen verhouding staat tot het ''probleem''? Of een compensatie vragen? Iets anders?
Ben benieuwd naar jullie reactie. Bedankt alvast.
Ik was eigenlijk bij de dealer voor een ander probleem omdat er een aantal ''rammels'' in het dashboard en portieren zitten. Dat vind ik eerder een serieus probleem. Ik ben bang dat na deze reparatie de irritante rammels alleen nog maar erger worden. Bovendien is het gewoon geen lekker gevoel dat je nieuwe auto met pas 17.000km op de teller half uit elkaar wordt gehaald.
Wat zouden jullie doen? Toch deze reparatie laten doen die in geen verhouding staat tot het ''probleem''? Of een compensatie vragen? Iets anders?
Ben benieuwd naar jullie reactie. Bedankt alvast.