Dashboard lampjes

Hey guy's wie kan mij vertellen hoe ik de dashboard lamjes van mijn Felica Combo uit 2000 kan vervangen?

En hoe wet ik of de achterruit verwarming het doet,hoe controleer ik dat want zonder dat lampje weet ik ook niet of ie werkt.
Ik denk het niet trouwens..:yeah:

alweer bedankt voor het mee denken..:xyxthumbs:

Oja waar zit de brandstoffilter en hoe vervag ik die?

Gr Ouwe nozem

Antera

Donateur
schakelaar aan zetten en op de acheterruit meten tussen de beide aanslutingen daar moet dan 12Volt op staan

Lampjes is klokkenpaneel uitbouwen

Okki

Donateur
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het niet uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we niet ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

Cordoba

Forumguru
Antera: zo kun je testen of er spanning over de achterruit verwarming staat, maar níet of ie werkt (als er net na de aansluiting een onderbreking zit in de 'lijnen' op de achterruit, zal ie het nog steeds niet doen.

Je kunt van dichtbij op de ruit ademen zodat er wat condens op zit, en vervolgens de achterruitverwarming inschakelen, als de waas dan vanaf de verwarmingslijnen verdwijnt doet ie het. Andere optie, is een poosje aanzetten als je rijdt en dan voelen of ie warm wordt (testje is moeilijk uitvoerbaar bij 30 graden in de volle zon)

Bovenaan Onderaan