dashboard verlichting / buitentemperatuur sensor

remon

Nieuw lid
ik heb in een eerder topic gelezen waar de buitentemperatuur sensor zit bij een Fabia links bij de mistlamp, en die heb ik laten vervangen door een nieuwe maar nog altijd geeft hij geen temperatuur weer. Nu zei mijn monteur dat het ook kan liggen aan mijn dashboard, want de verlichting van mijn km teller werkt niet en die ga ik laten maken binnen kort. Maar weet iemand of dat ook zo is. Of dat het ook nog ergens anders aan kan liggen, de stekker zag er prima uit en de vag comp gaf in eerste instantie ook aan dat de sensor defect is, en na vervanging zag hij hem niet meer. En heeft iemand met kms apeldoorn ervaring, want daar wil ik mijn dashboard laten maken scheelt me bijna 300 euro met een nieuwe. mvg remon

Cordoba

Forumguru
Ik zelf geen ervaring met reparatie van 'klokkenwinkel', maar wel van verschillende mensen gehoord die het in Apeldoorn hebben laten doen. Reparatie daar is vakkundig en goed, naar wat ik ervan gehoord heb.

Heb je ook de zekeringen gecheckt? (zowel in de zijkant van het dashboard, als bovenop de accu)

remon

Nieuw lid
Nee de zekering niet gekeken, maar dat zou de comp dan toch moeten weer geven of niet ?

Antera

Donateur
klokkenwinkel maar een laten fixen goede kans dat de rest ook weer werkt. Let wel dat ik denk dat het niet bij lampjes blijft want volgens mij heeft de Fabia ook led verlichting erin zitten

remon

Nieuw lid
klop zitten geen lampjes in, heb ik me laten vertellen door een monteur maar soort print plaat. En bij de dealer kost een nieuwe 433 ex, en daarom wil ik naar kms apeldoorn rijden. Dat kost me rond de 150 ex, en ik kan wachten tot dat het gemaakt is onder het genot van een bakkie koffie.

Bovenaan Onderaan