Dat is echt balen

EdK

Forumguru
Tja dan zit je zelf maar op een telefoontje te wachten voor excacte data van levering. dan ga je afgelopen zaterdag je wekelijkse boodschappen doen bij de plaatselijke super en wat zie daar op de parkeerplaats staan ?? Juist een Roomster in het wild !!! Er naast nog een plekkie vrij, dus hup je sjeest je Fabia Combi ernaast, gauw uitstappen en kijken !! Enn eigenlijk een beetje wachten op de eigenaar zodat je even een praatje kunt maken hoe ie bevalt, maar de eigenaar kwam maar niet opdagen !! Affijn 2 uur daarna was ik nog een beetje sjaggie, want het was excact dezelfde uitvoering als ik zelf had besteld !! Ook de kleurstellingen van extrieur en interrieur. Dus was balen en eigenaar heeft s'avonds moeten poetsen vanwege het kwijlen wat ik toch stiekum heb gedaan !! Affijn mooie kar en nu nog maar ff doorbijten en geduldig wachten.

Trol

Lid
Haha die stond mss achter de kassa te werken?
uitlachen.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Ach ja, jij krijgt tenminste een Roomster

[/ QUOTE ]
Krijgen, zo zou ik het met die prijzen niet willen noemen?
smirk.gif

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Ach ja, jij krijgt tenminste een Roomster en ik moet het nog steeds met een folder doen.
tongue.gif

[/ QUOTE ]

Volgens mij zeg je het net ff verkeerd !! We krijgen de folder en we kopen de auto en in dit geval voor mij dan de Roomster.Maar zijn aardig wat reisuren en overwerkuren.

Maar ook plannen tot aanschaf van een Roomster?

Octaviarijder

Actief lid
Nee, nog geen echte plannen. Moet het voorlopig nog ff met mijn O1 doen en wil volgend jaar voor wat anders gaan kijken. Mijn vrouwtje vind de Roomster niet mooi, dus het wordt een O2 station of iets niet Skoda(sorry).

Niet anders kijken. Bevalt toch niet. Ik heb een tijd een fabia 1.4 combi gehad. Rijd nu al tijden Peugeot 307. Fijne auto. Zit goed, rijdt goed. Maar als ik hem in had kunnen ruilen tegen een luxe fabia had ik het gedaan want de kwaliteit is niet zoals je die van skoda bent gewend. Echt; skoda is een klasse beter. En nee, ik heb geen aandelen skoda.

Bovenaan Onderaan