Amundsen Data 2 sd kaartjes op 1 sd kaart

Rudger

Lid
Heb wat zitten zoeken op het forum, maar niet kunnen vinden. Wie kan mij helpen.

Ik heb bij de vorige onderhoudsbeurt gevraagd of de data van mijn Amundsen ( niet de +) ge-update kon worden. Dit ging niet omdat de SD kaart te klein was, te weinig geheugen.

Bij de laatste beurt nogmaals de vraag gesteld en een grotere lege sd kaart meegenomen.
Nu is op de grote sd kaart BeNeLux v4 geïnstalleerd en de grote wegen. De andere landen konden ze niet updaten, dus die staan ook niet op de grote sd kaart.

Nu wil ik de data van de oude sd kaart op de grote sd kaart erbij zetten, maar wat moet ik dan kopiëren?

Op beide kaartjes staan meerdere directories, met een heel aantal bestanden. Maar kan ik dit zomaar bij elkaar op 1 kaartje zetten?

Ben benieuwd.

andrehj

Forumguru
Ik zou zeggen, maar een backup van je kaartje (naar ergens op je harddisk) en probeer het gewoon?

Rudger

Lid
@andrehj, dat is inderdaad een oplossing. Maar er zijn nogal wat bestanden.

Als iemand zo kan zeggen wat ik moet kopiëren, maakt dat een stuk makkelijker voor mij. :jaja:

Rudger

Lid
Dat zou kunnen, maar als je twee dezelfde directorynamen hebt gaat dat niet.

Komen er bijvoorbeeld bij extra landen alleen extra bestanden bij, dan zou ik de verschillen alleen kunnen kopiëren. Maar het lijkt erop dat op beide kaartjes ook bestanden staan met dezelfde naam.

En ik wil natuurlijk niet mijn nieuwe BeNeLux overschrijven met de oude versie van de BeNeLux. Lijkt makkelijk en misschien denk ik te moeilijk, dus vandaar een beroep van mij op mede forumleden die dit wellicht ook eerder hebben ondervonden.

Rudger

Lid
Duidelijk! @henriz, goede opmerking, zat zelf net even anders te denken.

Zo zie je maar, ideeën van anderen zijn welkom! Als ik tijd heb ga ik het proberen, resultaat zal ik terugkoppelen.

Bovenaan Onderaan