Ik heb bij mijn dealer navraag gedaan en daar hebben ze ook nog geen officiële datum te horen gekregen. Ik weet wel dat de Rapid al vanaf 20 oktober in de duitse showrooms staat. Ik heb de Rapid daar voor het eerst in levenden lijve gezien. Het is een nette, ruime auto. Pas a;s je met je handen aan het dashboard komt merk je dat er voor goedkopere materialen is gekozen, het voelt allemaal even hard aan. Ik ben wel benieuwd hoe lang dat kraak en rammel vrij blijft..... Tevens viel mij op dat je bij de uitvoering met 4 electrische ramen in de linkervoordeur slechts 3 knoppen vindt, 1 om de boel te blokkeren en 2 voor de ramen aan de voorzijde. Je kunt vanaf de bestuurdersstoel dus niet meer de achterramen openen, vind ik persoonlijk niet zo heel erg, maar het geeft wel weer aan waar de lage prijs vandaan komt. Overigens gaf mijn dealer aan te weten dat hier in NL alleen de uitvoeringen met TSI motoren geleverd gaan worden en dat zou er dus voor kunnen zorgen dat de vanaf prijs niet onder de 15 mille blijft. Misschien wordt het dan toch tijd om eens bij de Koreaanse merken te gaan kijken, die zijn niet heel veel duurder en hebben een prettiger aanvoelend kunststof gebruikt en lelijk vind ik ze toch ook niet meer........