DCC activeren via VCDS

Goedemorgen,

Ik heb een Skoda Superb van December 2016 en helaas zonder driving mode knop.

Als ik via VCDS driving mode activeer, gaat dat werken?

Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Ik heb hier geen ervaring mee, maar volgens mij houdt DCC meer in dan enkel een knop. Volgens mij heb je voor DCC ook instelbare dempers nodig. Als je die niet hebt werkt activeren via VCDS ook niet. Als je ze wel hebt, heb je denkelijk ook een knop en hoef je niets te programmeren......

Haal je bovendien DCC en Driving mode (zonder DCC -zoals op mijn Octavia- alleen gaspedaalinstelling, stuurinstelling en evt. ACC) niet door elkaar?

Ik heb hier geen ervaring mee, maar volgens mij houdt DCC meer in dan enkel een knop. Volgens mij heb je voor DCC ook instelbare dempers nodig. Als je die niet hebt werkt activeren via VCDS ook niet. Als je ze wel hebt, heb je denkelijk ook een knop en hoef je niets te programmeren......

Haal je bovendien DCC en Driving mode (zonder DCC -zoals op mijn Octavia- alleen gaspedaalinstelling, stuurinstelling en evt. ACC) niet door elkaar?
Ja, ik bedoelde eigenlijk "Driving mode" als je dat via VCDS activeert, gaat dat werken?

Bakkertje

Forumguru
Volgens mij heb je daar ook een knop bij nodig (voor de driving mode) ik dacht dat @Antera daar al eens mee bezig is geweest..
Overigens rijd ik nu tijdelijk in een A3 met driving mode knop en ik merk bar weinig verschil tussen de verschillende instellingen. Nu kan dat best per model verschillen, dat weet ik niet. Als ik voor individueel kies kan ik alleen de stuur response aanpassen..

Antera

Donateur
Driving mode niet te activeren daar zijn we al lang mee bezig geweest maar is niet een kwestie van een knop. Het menu zit er niet in en de knop heeft dan geen enkel functie. Het menu is namelijk anders niet op te roepen helaas

Bovenaan Onderaan