De ŠKODA Rapid Spaceback ScoutLine

Captain Hook

Forumguru
Die kleur kan prima. :thumbsup: Zo te zien is 'ie ook nog mat getint; is ook weer eens wat anders!
Past goed bij de omgeving.
En waarom moeten het altijd van die geijkte kleurtjes zijn? Er is al genoeg eenheidsworst. :koffie:

Cordoba

Forumguru
Ik vraag me af of dit bij succes ook exclusief voor de Spaceback blijft, of dat de gewone Rapid later ook leverbaar wordt met een vergelijkbaar pakket. Op basis van 1 plaatje (computeranimatie?) moeilijk oordelen, dus dat doe ik dan ook niet.

nisuthai

Forumguru
Ik denk dat die aankleding voor de Fabia 3 ook geen verkeerde aankleding zou zijn, zowel in Hatchback en Combi uitvoering.

frits183

Forumguru
skodaportal@gmail.com

Rapid Spaceback Scoutline in freier Wildbahn gesichtet
von Sebastian Koch | 12 Jul 2015 | 0 Kommentare

Auf einer Autobahn in der Nähe vom Hauptwerk in Mlada Boleslav testet Skoda den Rapid Spaceback Scoutline. Da sich in diesem Sondermodell nur das Außendesign ändert, überprüft man offensichtlich ob die Kunststoffbeblankungen halten. Für uns die Gelegenheit, das Fahrzeug zum ersten mal in freier Wildbahn zu beobachten.

Vele skoda YouTube filmpjes in de onderstaande link.

Direktlink

In Quarz-Grau Metallic gefällt er mir richtig gut. Deutlich besser als die grüne Variante.

Foto: autoforum.cz

Die Kollegen von Autoforum.cz haben vor ein paar Wochen schon einen weißen Scoutline erwischt. Weitere Fotos gibt es in der Galerie.

Zu Preisen und Verfügbarkeit macht Skoda noch immer keine Angaben. Ich vermute wir müssen damit noch bis September warten, wenn das Fahrzeug auf der IAA steht.

Jetzt den neuen skoda-portal.de Newsletter abonnieren

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Best een vlotte verschijning zo, zeker icm dat panodak heeft het wel iets, de kleur is niet mijn ding, ik zou voor Race Blue gaan :deuk:

Jeroenert

Actief lid
Die grijze achterbumper is wel een beetje te hoor. Als ik 'm zo zie rijden in dat filmpje... Zeker omdat het geen echte Scout-versie is maar enkel dat grijze plastic... hij zou dan ook wat hoger op zijn pootjes moeten staan vind ik.

Endja

Senior Member
Ik hoop dat de kleur niet blijft zoals boven aan. Kan je gelijk op safari gaan en dan hoeft camoufleren niet meer. In dat wit is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Maar ben niet voor die panodaken :) #iederzijnding

Captain Hook

Forumguru
Panodak is heerlijk! :jaja: Heerlijk licht en zicht naar boven; vooral als je in de bergen rijdt!
PanoDak2.jpg
(Roomster)

Maar ook in de polder heb je een prima (door)zicht.

Bovenaan Onderaan