Joman
Actief lid
Veel lezen en weinig posten dat is wat ik vooral doe. Als ik wel iets post is de hulp altijd super en daarom vind ik het niet meer dan reëel dat ik de, voor ons nieuwe, Octavia even fatsoenlijk voorstel incl. updates.
Het betreft dus een blauwe Skoda Octavia Combi Ambition Business 1.6tdi uit 2017.
Niet veel bijzondere opties maar gewoon een erg fijne auto.
We hebben de auto nu bijna 3 maanden in ons bezit. Aangeschaft met iets meer dan 110000km op de teller. Nu iets meer dan 8000km gereden.
De auto is aangeschaft via Alphabet Occasions. Dit bevalt tot nu toe erg goed. Garanties lopen via de Skoda dealer.
Tot nu toe gedaan.
-Achterramen tinten.
-bumper beschermer achter geplaatst.
-Verlagingsveren gemonteerd. Eibach pro kit. 30mm verlaging.
-Grill en logo's zwart d.m.v. plastidip. Op de planning.
-Chiptuning waarschijnlijk bij VAG techniek. Dit gaat plaats vinden zodra de auto uit de garantie is.
- bagagerek plaatsen. Ligt klaar en wordt alleen geplaatst tijdens vakantie.
Nogmaals dank voor jullie goede hulp bij alle eerdere vragen.

Het betreft dus een blauwe Skoda Octavia Combi Ambition Business 1.6tdi uit 2017.
Niet veel bijzondere opties maar gewoon een erg fijne auto.
We hebben de auto nu bijna 3 maanden in ons bezit. Aangeschaft met iets meer dan 110000km op de teller. Nu iets meer dan 8000km gereden.
De auto is aangeschaft via Alphabet Occasions. Dit bevalt tot nu toe erg goed. Garanties lopen via de Skoda dealer.
Tot nu toe gedaan.
-Achterramen tinten.
-bumper beschermer achter geplaatst.
-Verlagingsveren gemonteerd. Eibach pro kit. 30mm verlaging.
-Grill en logo's zwart d.m.v. plastidip. Op de planning.
-Chiptuning waarschijnlijk bij VAG techniek. Dit gaat plaats vinden zodra de auto uit de garantie is.
- bagagerek plaatsen. Ligt klaar en wordt alleen geplaatst tijdens vakantie.
Nogmaals dank voor jullie goede hulp bij alle eerdere vragen.