De eerste Skoda gaat besteld worden... ben benieuwd...

Cal Noughton Jr

Actief lid
Door te werken voor een van de allerslechtste bedrijven qua car policy ben ik genoodzaakt na 3
Ford S-Maxen en de laatste 4 jaar in een geweldige BMW 3GT een alternatief te kiezen... Ben nog weggeweest voor een BMW 2 Grand Tourer maar dat is het toch allemaal net niet en auto zou veel kaler zijn dan mijn huidige auto en zou een 216d zijn dus geen pk's:nono:.
Ik heb ruimte nodig ivm vaak grote spullen bij me en heb al vaker naar Skoda gekeken maar toen zaten ze niet in de policy. NU wel. Door allerlei onzinrestricties (bijv max 17 inch wielen) kan ik helaas geen SportLine kiezen dus geen verlengde stoelen en daar baal ik flink van. En geen anthraciet hemel (waarom dit niet niet standaard is op alle auto's :pieker: )
Geen zonnedak want doek wat afschermt is veels te dun en dus te warm.

Grappige is dat ik niet weet wat het wordt...ben uitgegaan van de gewone Superb maar op laatste email van ons bedrijf stond tekst gekopieerd en daar stond Combi.... ik laat me dus maar verrassen... maar blijf wel lekker dieselen gelukkig.

Met die BMW trouwens vaker in de garage geweest dan met 3 S-Maxen dus wat kwaliteit zegt een premiummerk ook niet alles...

EdK

Forumguru
welkom en met die superB kom je helemaal niet meer bij de garage !
Alle problemen die je gaat krijgen zijn product eigenschappen dus maw het hoort zo !

Dus sta je met pech, niet bellen want je krijgt te horen dat het een producteigenschap is en dat je de tank maar moet vullen....

zo en nu de positieve kant van een superB

Schoonmoeder mee ? je hoort en ziet er niet !! waarom ?? wagen is ZOOOOOO groot dat je der kwijtraakt !!
over een half jaar ga je hier mededelen dat je dit 20 jaar eerder had moeten doen....
Ach en de rest daar kom je nog wel achter

Bovenaan Onderaan