De Fabia als relatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdv

Nieuw lid
Echt, met zo'n auto krijg je een relatie. De Fabia 1.4MPI van juni 2000, gekocht met 56.000 echte kilometers op de teller. De vorige eerste eigenaar was geemigreerd naar Israel. Ik heb nog nooit een auto aangeschaft die zo smerig was. Alles waar je naar keek was smerig. Alleen de prijs was schoon. De hier en daar ontbrekende onderdelen waren snel aangevuld, van het internet geplukt en na meerdere grondige zuig en poetsbeurten begon het weer op een Fabia te lijken. Het heerlijke rijden, want de Fabia rijdt heerlijk!, duurde een paar weken. Na een prijzige reparatie van de elektronica van € 1400,= en een klant-onvriendelijke brief van PON, niet eens een pen of een bloemetje, rijdt de Fabia nu weer als nieuw. Onze regering is het er niet mee eens maar je blijft in een Fabia rijden. De relatie begon met horten en stoten, maar is nu hevig en vastbesloten.

PS. Inmiddels 4000 kilometer verder en als een zonnetje!
Heb je ook een relatie met je Skoda, laat het horen!

joergarms

Senior Member
Toevallig maandag mijn eerste Fabia combi opgehaald.
Heb er nu zo'n 110 km mee gereden, dus ben nog vers, maar ik ben nu al helemaal gek van die wagen.
Wat een rust, ruimte en comfort.
Ik heb een behoorlijk complete uitvoering, ik mis echt niets aan deze auto.
Kortom, het is gewoon een topproduct.

Abo

Lid
Ik heb mijn fabia combi nu ruim 2 jaar.
Destijds kocht ik hem niet vanwege zijn spetterende vormgeving, maar wel voor zijn prijs/kwaliteitsverhouding. Naar mate de tijd verstreek ben ik de auto wel steeds meer gaan waarderen. Ik kan niets bedenken wat mij erg veel zou storen aan de auto. De auto voelt aan als een betrouwbare kameraad die niet van plan lijkt te zijn om je in de steek te laten.

de betrouwbaarheid is inderdaad top, hij heeft mij nog nooit laten staan in 2,5 jaar en 183.000km. Dat is maar goed ook, want de support van PON is wel erg slecht... klantvriendelijkheid is ze compleet vreemd. Gelukkig heb ik een uitermate goede dealer die zeer veel zelf opknapt ook al staat PON er niet achter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan