De favoriete kleur voor een Roomster

Hetzer

Forumguru
Nu is naturlijk elke Roomster mooi ( :winkie: )maar in navolging van de Octavia en Fabia rijders ook hier dus de vraag wat is jullie favoriete en mooiste kleur op de Roomster.
Mijn roomster was een jonge demo-auto van de dealer dus ik kon niet uit de kleur kiezen, in eerste instantie dacht ik dat ik de kleur hem niet zo mooi zou staan, tot dat ik hem voor het eerst zag . Wat een kleur ik vind hem nu misschien toch wel een van de mooiste kleur op de Roomster. Mijn vorige Skoda's waren respectievelijk Zilver Metallic en Sahara beige, dus dit is echt eens wat anders.

dus mijn persoonlijk kkeuze valt op het Flamenco Red Metallic, gevolgd door het Highland Green Metallic

Fabia

† In Memoriam
Ik ga voor jouw kleur, die is echt heel mooi. Staat de Roomster erg goed. En ik vind Ocean Blue een mooie lichte kleur.

van_der_P

Senior Member
De kleur van onze Roomster is Polar Blue metallic. Is een mooie kleur heeft iets ruimtelijks. En heel belangerijk je ziet er niet veel op, ook als die smerig is lijkt die nog schoon. Heel anders als dat donker rood van de O1 of dat zwart van de Fabia combi (poetskleur).

Abo

Lid
Die van mij heeft de kleur Silver Brilliant Metallic en dit heeft een goed contrast met de extra donkergetinte achterramen. Op een lichte metallic kleur zie je trouwens ook minder krasjes.

EdK

Forumguru
Rij met de koffie kleur oftewel de cappacino beige !!
Ook hier is het vuil minder vlug op te zien dan bij de donkere kleuren !

sador

Donateur
Wij hebben voor Anthracite Grey Metallic gekozen toen wij deze kleur op een Roomster zagen.
De kleur van mijn vorige auto, een Fabia combi was er niet voor de Roomster, anders hadden wij zeker die kleur weer gekozen.

Fabia

† In Memoriam
Ik vind het wel jammer dat Tangerine Orange niet beschikbaar is voor de Roomster, volgens mij zou 'm dat best mooi staan. Juist wat fellere kleuren zouden 'm best goed staan.

EdK

Forumguru
Ik vind het wel jammer dat Tangerine Orange niet beschikbaar is voor de Roomster

Als die leverbaar zou wezen zou Maxima hem dan ook als gezinswagen aanschaffen ??? AA - 101

Fabia

† In Memoriam
Beter dan die rare verlengde Ford Scorpio, dat ziet er echt niet uit. Kan Pon een Roomster niet Oranje spuiten en dan aan Maxima en Alexander geven? Gelijk mooie reclame.

van_der_P

Senior Member
Beter dan die rare verlengde Ford Scorpio, dat ziet er echt niet uit. Kan Pon een Roomster niet Oranje spuiten en dan aan Maxima en Alexander geven? Gelijk mooie reclame.

Volgens mij is het wagenpark van de oranjes donker blauw. Kijk maar naar de Ford Scorpio, en de bus Van Den Oudste.
Als je die trend zou doorzetten dan is Dynamic Blue of Storm Blue metallic de kleur.

EdK

Forumguru
Volgens mij is het wagenpark van de oranjes donker blauw. Kijk maar naar de Ford Scorpio, en de bus Van Den Oudste.
Als je die trend zou doorzetten dan is Dynamic Blue of Storm Blue metallic de kleur.

Het koninglijkhuis is aan verandering toe dus over op oranje !!
Laat ze ook maar eens kleur bekennen en ... geeft maxima meteen aan wat het nederlandse gevoel moet wezen !! ( hebben we toch niet meer ?? )

Fabia

† In Memoriam
Juist, niks blauw gewoon heerlijk knallend Oranje. Komop met die Argentijnse invloed, kunnen we wel gebruiken in dit landje. En ja een koekje bij thee, ze heeft volkomen gelijk!

van_der_P

Senior Member
Juist, niks blauw gewoon heerlijk knallend Oranje. Komop met die Argentijnse invloed, kunnen we wel gebruiken in dit landje. En ja een koekje bij thee, ze heeft volkomen gelijk!

Maar wel fluorescerend, dan valt het ook een beetje op.

Strajo

Nieuw lid
Wij hebben voor Anthracite Grey Metallic gekozen toen wij deze kleur op een Roomster zagen.
De kleur van mijn vorige auto, een Fabia combi was er niet voor de Roomster, anders hadden wij zeker die kleur weer gekozen.

Goeie keuze, hebben wij ook voor gekozen!!:yeah:

Hetzer

Forumguru
Ik woon vlak bij Rozenburg ( in de Botlek ) er daar zit een bedrijf wat alle auto's vanuit Azie naar Europa vervoert , en waar veel auto's vanuit Europa naar Azie/Oceanie gaan.
Daar stond van de week ook een compleet veld (langs de A-15) met VW's en Skoda's Octavia's en Roomster's klaar voor verscheping, alle Roomster's waren of in Black Mica, Polar Blue ,Dark Grey of Silver Metallic gespoten !!!!!!! echt allemaal !!!!!!!!!, dan weten jullie in ieder geval wat ze daar de mooiste kleur vinden voor een Roomster :yeah:

Hetzer

Forumguru
Ook in het wit is hij mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bijlagen

• 38943601_7d04d0ca2f.jpg
    38943601_7d04d0ca2f.jpg
    41 KB · Weergaven: 25
Bovenaan Onderaan