De kogel is door de kerk!!

Marcel_D

Nieuw lid
Na veel wikken en rekenen zijn we er eindelijk uit, we gaan een Octavia Combi rijden. Eerst nog getwijfeld tussen een SuperB, 407 SW, Passat ed. maar toch de Octavia geworden. Waarom? Moderne goed geprijsde auto die ik goed kon aankleden.

Skoda Octavia 2.0 TDi Combi Elegance

Kleur:Black Magic Mica
Interieur: Leer achteraf waarschijnlijk kleur Camel (incl. middenarmsteun en deurpanelen)
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie
- Instrumentenpaneel met MaxiDOT-display
- Klein leerpakket
- Pakket voor Jumbo Box
- Parking distance control voor en achter
- Verwarmbare voorstoelen
- Xenon-koplampen
- Isofix voor passagiersstoel
- Sportpakket (incl. sportonderstel, 17" "Pegasus", sportstoelen)
- Alarm
- Kenwood dubbel din Navi
- Bluetooth carkit achteraf

En nu maar wachten /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Erikje

Actief lid
Marcel_D: mooi hoor, welke Kenwood heb je besteld? En wat is dat pakket voor de Jumbo Box eigenlijk?

Marcel_D

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Marcel_D: mooi hoor, welke Kenwood heb je besteld? En wat is dat pakket voor de Jumbo Box eigenlijk?

[/ QUOTE ]

DDX6027xl.jpg

DDX6027n.jpg

De hele set dus met speler en TMC module

Erikje

Actief lid
8027, krijg ik ook! Leuk! Tja, een O2 kun je flink volduwen tov de concurrentie. Overigens ga ik "all the way', met dolby digital 5.1, dus ook met een centerspeaker die in/onder het vakje op het dashboard wordt verwerkt. Zodra het is ingebouwd is volgen de foto's. Succes met wachten, ik weeg inmiddels 1 ons...

Hoppe

Lid
Gefeliciteerd met je OII, ik geloof enkel dat ik zelf weer te zuinig ben geweest, de mijne is wel erg kaal!
Nee gekheid ik ben nog iedere dag blij met mijn auto.

/forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif

___JC___

Forumguru
ZO das een dikke Octy! Dat wachten gaat lang duren.. /forum/images/graemlins/grin.gif

Ik twijfelde ook nog even over dat Kenwood systeem. De kosten waren toen ik ging infomeren (paar maanden terug) ongeveer 2.800 eur. Heb het uiteindelijk maar niet gedaan.

Kom ik een paar weken geleden bij de Hallfords..hebben ze m daar MET navigatie voor 1.500 eur!!
/forum/images/graemlins/mad.gif /forum/images/graemlins/mad.gif

Gefeliciteerd, echt een super auto!

Erikje, als je foto's hebt van de Kenwood navigatie laat het even weten, ik ben er nog steeds niet over uit welke navigatie ik nu ga aanschaffen:

- MFD2 DVD
- KENWOOD Dubbel din

Erikje

Actief lid
Mickie, de 15e is alles ingebouwd en zal ik de foto's plus een videootje van de bediening van de DDX8027 publiceren.

ougie

Forumguru
Ik lees dit nogal vaak, er blijft geen kerk overend op deze manier. /forum/images/graemlins/crazy.gifWel komen er steeds meer Skoda's. Eigenlijk zit ik ook liever in een Skoda dan in de kerk. /forum/images/graemlins/2133.gif Veel plezier in je nieuwe Skoda. /forum/images/graemlins/cheer.gif

Erikje

Actief lid
Mickie, aangeschaft via Hooymans in Velddriel, zij bouwen ook alles in. Niet de goedkoopste, dan moet je via internet kopen.

Zoef

Actief lid
Nou Marcel. Mooie, dikke bak en super uitvoering. Lijkt me moeilijk om daar nog op te wachten. Ik heb een vergelijkbaar Kenwood systeem echter in enkeldins uitvoering, maar vergelijkbare software als ik dat zo zag op het plaatje.
Ben benieuwd naar de foto's.
/forum/images/graemlins/super.gif

Frankie

Actief lid
Mooie Octavia zo te horen. Die auto is het wachten meer dan waard, geloof me. Ik heb ook ff moeten wachten en was zelfs al een van de eersten. Heb 'm besteld (lease) voor ik 'm gereden had.. Toen ik de de Octavia II de eerste keer zag in Aken(DE) was ik meteen verkocht !!!
Veel veilige KM's gewenst !!!!

Bovenaan Onderaan