De Octavia Combi 1.6 fsi uit 2009

Hallo Hallo,

Als eindejaarsstudent stel ik mij graag voor met de skoda van mijn moeder! Zelf rijd ik een Toyota Starlet EP91 uit 1996 en ben in de tijd dat ik deze in bezit heb aardig aan het sleutelen geraakt!

De auto van mijn moeder is eigenlijk de familie-auto, iedereen leent hem overal en nergens naartoe. In 2018 hebben we deze auto aangeschaft met maar liefst 88000km op de klok, hij zag eruit als nieuw en rook zelfs alsof deze net uit de showroom kwam. Ik ben er met mijn vriendin sindsdien twee keer mee naar Kroatië getuft en heb er aardig wat plezier van gehad! Fantastische auto.

Mijn moeder rijdt al jaren Skoda, eigenlijk vooral de Felicia's. Haar vorige auto was een Audi a3 8l uit '98, ook een heerlijke auto. Toen deze het begaf wilde ze graag een mooie iets grotere en degelijke auto. qua prijs/kwaliteit zit je met Skoda altijd goed en laat er nou net een bij de garage om de hoek staan! Na de proefrit is deze auto gelijk aangeschaft, het was een buitenkansje.

Binnenkort wordt het onderhoud aan mij toevertrouwd en mag ik de beurtjes gaan uitvoeren, vandaar dat ik mij aansluit bij dit forum, ik ben erg benieuwd naar leuke weetjes en handige tips over deze auto's!

Welkom! Netjes voorgesteld! Binnenkort ook zelf je eerste Skoda kopen neem ik aan? ;)
Haha, wie weet wie weet, ik ben tot nu toe nog erg tevreden met mijn kleine goedkope Starletje! Had wel bijna een oude Felicia 1.6 uit ‘98 voor mijn vriendin gekocht, lekker ruime wagen voor die gewichtsklasse! En ook lekker veel ruimte onder de motorkap

Bovenaan Onderaan