De politie is je beste vriend...

MarcoO2

Forumguru
.... maar niet als ze in een file op de A15 bij je naar binnen komen rijden...
angry.png

Ik stond stil op de A15, achterin de file. De (politie)vrouw in de auto achter me had net een telefoontje gekregen over een buurvrouw die naar t ziekenhuis moest of zoiets en lette niet op... met als gevolg dat mijn auto wat korter is geworden. De achterklep was spontaan open gegaan, de binnendorpel is ruim 5 cm naar binnen gebogen. De klep zit nu dicht en kan ook niet meer open
wacko.png

Zo maar weer even naar de schadehersteller... ben benieuwd, van buiten zie je niet eens zo heel veel. Doordat de kunststof bumper terugveert, zie je niet wat eronder is gebeurd.

Plaatje bij het praatje:

WP_000462
by marcoeoscanon, on Flickr

WP_000461

WP_000463

CDK

Forumguru
Hè bah! Ik heb ook geen vrienden bij de politie maar om zo via de achterklep binnen te vallen..... En dan claimen vrouwen ook nog dat ze beter in multitasken zijn als wij.... Echt balen man! Hopelijk weet de schadehersteller het netjes te verhelpen!
Succes met de afwikkeling!!
Hopelijk hou je er zelf geen rug of nekklachten aan over!!!

MarcoO2

Forumguru
Ze zat wel keurig handsfree te bellen, maar was gewoon afgeleid.
Ik heb tot nu toe nergens last van, maar houd t wel in de gaten. Ik zag het niet aankomen en heb m'n spieren dus niet in een reflex gespannen, dat scheelt. Maar t was nog een beste klap!
Ik heb deze auto nu ruim twee jaar en heb nog nooit zoveel inbraak, ruitbreuk en aanrijdingen gehad... Maar desondanks geniet ik nog steeds van deze auto.

Sk_Hans

Forumguru
Sterkte ermee. Mijn vrouw heeft zoiets een paar jaar geleden ook meegemaakt. Politie agent zat met radio te klooien en lette niet op het verkeer. Hij reed haar in de bebouwde van achteren aan terwijl ze voor een rotonde wachtte. Ging vrij hard. Auto total loss en zij en onze kinderen kneuzingen en mijn zoontje zelfs een hersenschudding (ondanks gordels en heel goede zitjes). Door de klap werd zij op de auto voor haar gesmakt en dat ging zo zelfs nog drie auto's verder.....

CDK

Forumguru
Volgende keer geen grijze muis meer kopen, maar een opvallendere kleur ;) misschien val je dan meer op in een file....

WillemJan

Forumguru
Hoi Marco,

Veel sterkte met de verdere afhandeling. Wat een rotverhaal zeg. En ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt, maar toen werd ik wakker in het ziekenhuis... Maar dat was niet veroorzaakt door een politie-agent.

Groetjes... Willem-Jan

Joske

Forumguru
Balen Marco!

De werkelijke schade zal pas duidelijk worden als de bumper verwijderd wordt, kan nog vies tegenvallen wat er onderhuids allemaal geraakt is..

Desperado

Forumguru
Lekker dan....je zou toch verwachten dat juist de politie de gevaren van afleiding goed kent.
Sterkte ermee en beterschap voor de Octie!

MarcoO2

Forumguru
't zijn net mensen he, die agenten ;) Het voordeel is wel dat ze niet in paniek raakt maar gewoon lekker zakelijk afhandelt, heb ik ook wel eens anders meegemaakt!

Heb 'm net ingeleverd, kon 'm gelijk laten staan. Zijn een week bezig om 'm weer strak te krijgen. Onderhuids is er het nodig aan gort, ze hebben de kofferbak met een koevoet open gebroken...
blink.png

Heb een Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost meegekregen, prima auto, alleen dat motortje...
rolleyes.gif

Maik

Actief lid
Pfffff, Dat is echt balen Marco! Nog wel even een tip: Ook al heb je nu geen last van je nek, meld het even bij je huisarts dat het genoteerd staat.... Mocht je later toch nekklachten er aan over houden, dan wordt het met de verzekering geregeld, anders kun je later alles zelf ophoesten!

Sterkte met heel het verhaal ...

Cordoba

Forumguru
Sterkte @MarcoO2 Zorg dat die Ford niet stil komt te staan, want met dat 1.0 hoest-blok krijg je die nooit op tijd op gang als er weer een op je achterbumper is gefocused.

MarcoO2

Forumguru
Haha... ja, mijn motor van t jaar wordt'ie zeker niet...

(en morgenochtend zit ik inderdaad even bij de huisarts, je weet maar nooit)

Bovenaan Onderaan