De Roomster in Top Gear

MarcoO2

Forumguru
Zojuist op Veroniaca... een Roomster in handen van Jeremy! Wie had dat gedacht... :grin:

De Roomster verliest, in vergelijking met een Alfa Romeo Mito (The Hamster) en een Toyota IQ (Captain Slow) punten op snelheid en op veercomport en decibels. Maar hij wint op.... het gebruiksgemak bij het vervoeren van een hond.... :473:

Aiii

Lid
Heb het toendertijd opde BBC gezien ja. Leuk item en veel goede (en wat slechtere hhaha) dingen over Skoda's bakje.

___JC___

Forumguru
Gisteren zag ik bij mn dealer een Roomster Scout. Maar dan is ie best mooi hoor!

SkodaRoomsterScout19TDI.jpg

LenK

Forumguru
Wat heb je er aan als iedereen hier alleen maar kwijlt over alles met het Skoda logo er op.
Ben je snel uitgel.ld.
Iets van deze strekking heeft MarcoO2 ook al eens getypt.

Aiii

Lid
Nu ja, het is volgens mij best prima iets niet mooi te vinden. Ik ben ook geen fan van de Roomster.

Maar er zijn misschien wel grenzen aan de hoeveelheid keren dat je dat hardop moet zeggen. Je kan er uiteraard ook voor kiezen het voor jezelf te houden en de Roomster te laten voor wat het is.

Maar goed, van mij mag je posten wat je wilt hoor. :D

Hetzer

Forumguru
Gisteren zag ik bij mn dealer een Roomster Scout. Maar dan is ie best mooi hoor!

ik vind zelf de Scout zonder twijfel ook de mooiste Roomster, vooral in een lichte kleur dan is hij lekker contrasterend met de zwarte bumpers en de grote ramen

Bijlagen

• Skoda-Roomster_Scout_2007_800x600_wallpaper_03.jpg
    Skoda-Roomster_Scout_2007_800x600_wallpaper_03.jpg
    80,9 KB · Weergaven: 27

Fabia

† In Memoriam
Nu ja, het is volgens mij best prima iets niet mooi te vinden. Ik ben ook geen fan van de Roomster.

Maar er zijn misschien wel grenzen aan de hoeveelheid keren dat je dat hardop moet zeggen. Je kan er uiteraard ook voor kiezen het voor jezelf te houden en de Roomster te laten voor wat het is.

Maar goed, van mij mag je posten wat je wilt hoor. :D

Het is inderdaad knap irritant aan het worden zo vaak hij nodig vind dat te posten. We weten het onderhand wel. En dat wekt een hoop wrevel op.

jaspernl

Actief lid
ik heb 'm, nog steeds, niet voor de looks, maar omdat ie voor mij value for money biedt.
Hoewel er tegenwoordig al best wat keus is in betaalbare stations met 20% bijtelling...

Mijn keuze zou nu anders zijn dan een jaar geleden. Ik zou nu niet meer voor een roomster gaan, maar voor bv een octavia greenline of megane estate.

Maargoed. Dat gaat niet. En dús ben ik nog steeds happy met m'n RR !!

Bovenaan Onderaan