superrrrrrb
Lid
he allemaal ik heb gisteren in de nieuwe roomster 1.9 tdi in confort uitvoering gezeten.
en......
ik ben onder de indruk
daar ik zelf wel een fan ben van afwijkende auto's ,en de roomster is er zo een,kan ik alleen maar zeggen erg mooi.
ook de afwerking en de indruk die het interieur geven is van een hoog niveau.
skoda heeft echt een mooi stukje werk afgeleverd,helaas is de rijdende demo een 1.6 benzine in gelijke uitvoering.
de dealer zei mij dat er einde van het jaar ook een sport uitvoering komt met 17 inch lichtmetaal en het befaamde glazendak.
de dealer overigens zit in gronau dat is bij enschede over de grens.
als ik kleiner wil gaan rijden is dit een serieuze kandidaat.
als er mensen geinteresseerd zijn ik heb een beperkte folder en duitse prijslijst die ik eventueel online kan zetten.
en......
ik ben onder de indruk
daar ik zelf wel een fan ben van afwijkende auto's ,en de roomster is er zo een,kan ik alleen maar zeggen erg mooi.
ook de afwerking en de indruk die het interieur geven is van een hoog niveau.
skoda heeft echt een mooi stukje werk afgeleverd,helaas is de rijdende demo een 1.6 benzine in gelijke uitvoering.
de dealer zei mij dat er einde van het jaar ook een sport uitvoering komt met 17 inch lichtmetaal en het befaamde glazendak.
de dealer overigens zit in gronau dat is bij enschede over de grens.
als ik kleiner wil gaan rijden is dit een serieuze kandidaat.
als er mensen geinteresseerd zijn ik heb een beperkte folder en duitse prijslijst die ik eventueel online kan zetten.