De SuperB

Tman0961

Forumguru
Deze hadden jullie nog tegoed. Tot nu toe was het niet echt mooi weer om goede foto’s te nemen, maar jullie moeten het maar met bijgevoegde foto’s doen :LOL:

Voor de volledigheid:

Škoda Superb Combi 1.4 TSI iV PHEV Laurin & Klement 218 PK​

Uit 2021 met 84k kilometers op de teller. Mooie auto en mooie uitvoering met wit/crème leer van binnen en beige alcantara als hemelbekleding. O.a. standkachel en nog een hele rits aan andere opties.

IMG_7854.jpeg IMG_7853.jpeg IMG_7852.jpeg IMG_7855.jpeg IMG_7856.jpeg

MarcoO2

Forumguru
Das een sjieke slee zo! Het witte interieur ziet er nog mooi uit, zou aan mij niet besteedt zijn.

Lijken wel heel wat plooien in de armsteun te zitten, meer dan in de stoelen. Verrassend.

Smeeuwis

Donateur
Mooie auto en kleurcombinatie. Top.

@MarcoO2 ik had in mijn O3 ook het beige interieur en dat was daar erg besmettelijk inderdaad. Maar dit is leder, zal enorm meevallen want dat is makkelijker schoon te houden dan stof...

Tman0961

Forumguru
Ja klopt, wij hebben ook lang moeten nadenken of we dit wel wilden. We hebben 3 kleine kids en die hebben vaak vieze schoenen/laarzen. Uiteindelijk hebben we besloten wat bescherming aan te brengen achter de voorstoelen; stoelbeschermers. En er zaten rubberen wintermatten bij.
Verder is zoals gezegd leer makkelijk schoon te maken en goed bij te houden.

Als laatste hebben we/ik besloten iets minder kritisch te zijn aangezien het wit besmettelijk is idd :jaja:

Tman0961

Forumguru
Ik zit nog wat te dubben over ontchromen en over 19 inch velgen ipv de huidige 18 inch. Ik ben niet een grote fan van de huidige velgen.

Verder zal ik waarschijnlijk komend jaar een bezoekje brengen aan VVT.

JeSko

Forumguru
Ik vind de velgen en het chroom net heel sjiek staan onder deze specifieke Superb. Te donker gaat hem geen goed doen, of je moet hem laag gaan leggen en dergelijke.

amai.. ik word oud. :sterretjes:

Tman0961

Forumguru
Ik moet eerlijk bekennen, ik ga wat heen en weer. Er zijn dagen dat ik hem zie staan en denk niets meer aan doen. Op volgende dagen denk ik, ai dat wil ik toch graag anders.

MarcoO2

Forumguru
@MarcoO2 ik had in mijn O3 ook het beige interieur en dat was daar erg besmettelijk inderdaad. Maar dit is leder, zal enorm meevallen want dat is makkelijker schoon te houden dan stof...
Ik doelde nog niet eens zo zeer op de stoelen, maar vooral ook op de delen van de deur en rondom de deur. Ik stap 50x per dag mijn auto in en uit en schop daarbij regelmatig tegen die delen. Dat levert op zwart al strepen op, laat staan op een lichte kleur ;)

Tman0961

Forumguru
Das een sjieke slee zo! Het witte interieur ziet er nog mooi uit, zou aan mij niet besteedt zijn.

Lijken wel heel wat plooien in de armsteun te zitten, meer dan in de stoelen. Verrassend.
Het lijkt erger op de foto dan in werkelijkheid. Maar ja die kuil is van mijn elleboog die daar standaard op steunt. Erg prettige armsteun :jaja: . Groot, breed en hoog genoeg.

Tman0961

Forumguru
Ik doelde nog niet eens zo zeer op de stoelen, maar vooral ook op de delen van de deur en rondom de deur. Ik stap 50x per dag mijn auto in en uit en schop daarbij regelmatig tegen die delen. Dat levert op zwart al strepen op, laat staan op een lichte kleur ;)
In mijn vorige voertuigen, maakt niet uit welke kleur, zag ik ook altijd modderstrepen van het in en uit stappen.
Het contrast is in dit geval iets groter waardoor het wellicht meer aandacht vraagt.
Maar ik vind het zelf na 2 maand gebruik, zonder schoon te maken, reuze meevallen met dit slechte weer :thumbsup:
Doekje met klein sopje en klaar.
IMG_7891.jpeg

Laatst bewerkt:

Tman0961

Forumguru
Wat ik zelf echt erg mooi vind aan deze uitvoering is de Alcantara hemelbekleding. De kleur is door de foto iets anders als in werkelijkheid, dit geldt overigens ook voor het overige interieur.

Nog niet eerder ben ik een dergelijke hemelbekleding tegengekomen, heel gaaf.
IMG_7892.jpeg

En nog even een foto van de zijkant, omdat het kan. :D
IMG_7895.jpeg

EdK

Forumguru
Wel jouw tekortkoming zie ik niet, wel die van je wagen die een poedelbadje nodig heeft.... :koffie:

met hulp van google translate

Bovenaan Onderaan