De uitlaat: origineel of namaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Skodamensen, mijn Fabia 2.0 gaat al zo langzaam naar de 6 jaar en ik heb nog steeds de eerste uitlaat. Hoe zit dat met jullie: ook zoveel geluk of is dat ding al eerder vervangen en wat hebben jullie laten monteren of wat zouden jullie laten monteren: zo'n echte originele of een RRRRRROMAX (of zoiets)? Ik ben benieuwd want ik ga ervan uit dat de mijne toch amen gaat zeggen in 2008.....

Uitlaten bij fabia's gaan heel erg lang vraag niet waarom, maar het is gewoon zo en als je hem vervangd zou ik voor een orginele gaan.
Ondanks dat het wat duurder is, maar dan heb je weer dat de uitlaat zolang mee gaat bij een neppert om het maar zo te zegge weet je dat niet

Groeten Jordy

purk

Senior Member
immi geeft meestal meer lawaai en rot ook sneller, orgineel gaat makkelijk 8 tot 10 jaar mee.

Kelvin

Lid
Beste Skodamensen, mijn Fabia 2.0 gaat al zo langzaam naar de 6 jaar en ik heb nog steeds de eerste uitlaat. Hoe zit dat met jullie: ook zoveel geluk of is dat ding al eerder vervangen en wat hebben jullie laten monteren of wat zouden jullie laten monteren: zo'n echte originele of een RRRRRROMAX (of zoiets)? Ik ben benieuwd want ik ga ervan uit dat de mijne toch amen gaat zeggen in 2008.....

Ik heb een hele mooie Sebring uitlaat te koop voor de Skoda Fabia. Heeft 2 ronde eindstukken. Klinkt echt heel mooi (niet overdreven zegmaar) heeft pas 20.000 km meegedaan. zie deze advertentie http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5096

Gaat in de verkoop ivm aanschaf van een Combi. Neem als je geinterrseerd bent maar eens contact op. mag ook op 06-41471216,

Ik kan eventueel nog wel iets met de prijs doen.

Groeten,

Kelvin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan