De verkoop stijgt

De stijging wordt met name veroorzaakt door de Octavia. De verkoop van de Fabia en de Superb zijn stabiel. Even doorklikken op het merk en je ziet de achterliggende staafdiagram

LenK

Forumguru
Het verkoopaantal en marktaandeel is maar marginaal gestegen.
Die 20e naar 17e komt alleen maar doordat de oude nr 17 t/m 19 minder liepen.
Om verder te stijgen zal er nog heel wat moeten gebeuren.

(breedbek Peugeot flink onderuit..)

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

(breedbek Peugeot flink onderuit..)

[/ QUOTE ]

Viel mij ook al op ja, 16000 auto's minder /forum/images/graemlins/shocked.gif

Fabia

† In Memoriam
Denk dat je het met alleen de Note het niet red. Al je modellen moeten het goed doen en ik denk dat het daar bij Nissan aan ontbreekt. Ze hebben dan wel de Micra CC maar die zal wel niet zoveel zal bijdragen aan de verkoop aantallen.

Fabia

† In Memoriam
Stond trouwens vandaag met de eigenaar van de Note te praten en heb 'm nu ook van binnen gezien. Had verwacht dat de kofferbak ruimte groter zou zijn maar vond dat toch redelijk klein. Maar voor de rest een best mooi interieur, wel een erg plastic gehalte, maar wel compleet uitgerust. Alleen het blijft een Nissan, hij deed de achterklep dicht en dan hoor je echt zo'n blik geluid en dat klinkt dan niet echt. Dat is bij een Skoda toch wel anders.

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />
hij deed de achterklep dicht en dan hoor je echt zo'n blik geluid en dat klinkt dan niet echt. Dat is bij een Skoda toch wel anders.

[/ QUOTE ]
Als ik mijn O2 combi achterklep dichtdoe dan klinkt dat ook niet echt solide en het zelfde gold voor mijn O1 combi achterklep en de Fabia klep van mijn vrouw.
Alsmede de deuren van mijn O1 en de Fabia deuren.
Alleen de voorportieren van mijn O2 klinken wat beter.

Maar troost je het is vaak alleen een kwestie van wat dempingsmateriaal om een mooie droog geluid te krijgen bij dichtslaande deuren/kleppen. Heeft niet zoveel met kwaliteit te maken, maar meer met kwaliteitsgevoel.

AGTon

Forumguru
Ik stond zelf eerst te kijken voor een NOTE. Rijd lekker, pittig motortje vooral de 1.6 benz. Veel ruimte ook achter. Echter de kofferbak ruimte was niet veel soeps. Daar past nooit een kinderwagen in met boodschapjes. In mijn fabia wel /forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan