Dealer garantie op el. ruitensysteem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blauw

Nieuw lid
Ik heb er nu twee gehad; een hatchback en een combi. Beide uit 2003. In totaal zijn me nu 4 el. ruitensystemen kapot gegaan. Nu wordt me voorgehouden dat het een probleem is dat bekend zou zijn bij de importeur en vergoed zou worden. In totaal heeft me dit ruim € 1000,- euro gekost.

Heeft iemand ervaring met het claimen van een dergelijk defect bij de importeur?

Alvast bedankt,
Blauw!

Fabia

† In Memoriam
Ik heb geen ervaring met claimen bij de importeur maar ik heb het ook gehad. Eerst rechtsachter en net nadat ik de Fabia ingeruild had ging het rechtsvoor stuk. Het lijkt mij sowieso een structureel probleem. Misschien kan je onder de Fabia rijders hier eens checken en kijken bij hoeveel het gebeurt id. Suc6.

EdK

Forumguru
Even bij TROS radar op website kijken !!
Er staan hier voorbeeld brieven om je euro's terug te krijgen bij de importeur
Maar terug krijgen doe je het bijna zeker
Nicht heeft 3 keer probleem gehad met ramen in der Golfje en alle drie de rekeningen zijn terugbetaald aan haar
Volgens mij als je een search op furom doet dan vind je er ook wat linkjes over want is meerdere malen besproken

succes met het teruginnen van je centen

Octaviarijder

Actief lid
Mijn el. ramen in de bestuurdersportier doen ook niet meer wat ze moeten doen, begin er inmiddels een beetje ziek van te worden. Bij elke beurt heb ik minstens 3 klachten en ik moet ze nog zelf betalen ook.

ad5000

Actief lid
Even bij TROS radar op website kijken !!
Er staan hier voorbeeld brieven om je euro's terug te krijgen bij de importeur
Maar terug krijgen doe je het bijna zeker
Nicht heeft 3 keer probleem gehad met ramen in der Golfje en alle drie de rekeningen zijn terugbetaald aan haar
Volgens mij als je een search op furom doet dan vind je er ook wat linkjes over want is meerdere malen besproken

succes met het teruginnen van je centen