Dealer maakt schade aan m'n O3

dj.verhulst

Forumguru
vandaag ging ik naar een dealer omdat ik nog steeds geen geluid uit m'n navigatie krijg.

laat die beste man per ongeluk de deur uit z'n handen waaien en komt tegen een andere auto aan.

schade%2031-3-2015%20garage_zpssv5ewkjm.jpg

de rand is omgebogen, terwijl ik een bak thee kreeg zijn ze naar een schade bedrijf gegaan en hebben de boel weer terug gebogen, maar je ziet het nog wel. nu gaat de O3 volgende week 2 dagen daar heen om het op te lossen, en krijg zolang een leenauto mee.

die man zat er echt mee, vond het erg vervelend voor hem.
ze lossen het netjes op zo, dus niks aan de hand.

wat het navigatie verhaal betreft,, hij denkt dat er een nieuw versie software op moet.
omdat ik de nieuwste kaart heb en die software nooit is bij gewerkt.

Fucky

Senior Member
Die schade is klote!
Hoop dat het netjes gemaakt wordt.
Voor zover ik weet is er voor de navigatie geen software update geweest!

dj.verhulst

Forumguru
ach ja, heb niet het idee dat ze zich met een jantje van leiden ervan af maken.

ben daar vroeger ook al klant geweest en nu ik weer een Skoda heb wil ik daar weer heen voor onderhoud.

snap niet waarom ik geen navigatie instructies hoor, volgens de monteur deed ik het wel goed instellen

Falcon

Donateur
Bij mijn Leon kon je via een spreekcommando die uitzetten en ook weer aanzetten. Weet niet of hier een vinkje voor is in Amundsen/Columbus.

Misschien kan je hier iets mee :)

Berry1912

Forumguru
ach ja, heb niet het idee dat ze zich met een jantje van leiden ervan af maken.

ben daar vroeger ook al klant geweest en nu ik weer een Skoda heb wil ik daar weer heen voor onderhoud.

snap niet waarom ik geen navigatie instructies hoor, volgens de monteur deed ik het wel goed instellen

Wees blij, ik ben wel een beetje klaar met die Belgische dame.

dj.verhulst

Forumguru
als ik met die stem sturing rommel hoor ik haar wel praten.
jammer dat je niet zo makkelijk een andere stem erin zet.

vind het hinderlijker dat het systeem wat traag is.

PCK

Senior Member
Ik heb een Columbus en wilde juist mijn navigatie meldingen juist uit hebben.
verders werkte alles perfect.
Ik kon geen instellingen vinden om dit uit te zetten tot......
Je deze gewoon via de spraak commando : navigatie melding uit (of aan) kan zetten.
dus niet via een instellingen maar via de spraak commando's

soms zoek je je een ongeluk en ligt het heel erg voor de hand.

Misschien heb je er wat aan !! succes !

Monteurtje

Forumguru
Wat voor navigatie heb je erin zitten? Amundsen? Heb ze al een ander SD kaartje geprobeerd. Anders zeer waarschijnlijk de module in het dashboardkastje.

PCK

Senior Member
sorry !! niet goed gelezen, zie dat er al een soortgelijke opmerking is gemaakt !!

dj.verhulst

Forumguru
Radio doet het prima, cd ook en sd kaart ook
toen ik proef reed deed ie het ook, op weg naar huis niet, maar zocht ik er niks achter
toen de kaart geupdate ook niet maar als ik via stem wat doet hoor ik haar praten
ik ga morgen rijden en dan kijken.

ik heb een admunsen

dj.verhulst

Forumguru
een kennis die bij een dealer werkt zegt dat het probleem met het navigatie systeem ook nog wel eens wat voeten in aarde kan hebben.
dus na deze schade ga ik maar waar ik hem gekocht heb

Bovenaan Onderaan