Demontage orginele grill fabia ll bj 2009

Wie o wie kan mij helpen?? Ik heb een honinggraat gril bij Superskoda gekocht. Nou is die keurig aangekomen maar uiteraard zit er geen tekening bij hoe ik de orginele gril moet demonteren. Nou ben ik al een eindje echter onderaan zit de gril met 4 klemmen vast. Ik heb al eens bij de tekeningen van Milotec gekeken. Dat heb ik geprobeerd maar het ding wil maar niet los komen. Wie of wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen.

Alvast vriendelijk bedankt.

Bonus

Fabia

† In Memoriam
Zou je een foto kunnen posten als íe erop zit. Ben reuze benieuwd hoe dat er uitziet. Suc6 met de montage.

Hierbij het resultaat van de grille, gelukkig wat handige monteurs op mijn werk, want ik had al heel lang zitten klooien om de originele eruit te krijgen.

By the way, ik heb nog zo'n grille liggen. De eerste die ze opstuurden was kapot, maar ik denk dat dit relatief makkelijk te repareren valt. Het is nl. een vlakke breuk en die valt goed te lijmen.

Mocht je interesse hebben deze mag je voor niets hebben van me. Ik stuur hem alleen niet op, beetje onhandig formaat. Zal ook nog een foto van die grille bijvoegen, kun je het zien.
faab met nieuwe grill.jpg faab met nieuwe grill2.jpg PC070001.jpg

Fabia

† In Memoriam
Voor het mooie zou je ook de andere moeten vervangen door de honinggraat gril:

Description:

- fits all Fabia II / Roomster 07-10 (BEFORE facelift)

- full grille kit !!
- you will receive main upper grille and bottom bumper grille !

- SUPER SPECIAL PRICE 99.99EUR !!!

- HONEYCOMB (same as Fabia/Octavia II RS 2010-2011) design !!!
- very decent, but still sportive grille replacement !!!
- authentic KI-R item
- OEM (!!!) quality item
- made from ABS plastic
- injection production (like OEM)
- no cheap vacuum forming !!
- no cheap polyurethane !!
- THIS IS ABS/PP plastic !!
- only HIGH-END technologies used by development
(laser scanning, rapid prototyping)
- 100% fitment guaranteed
-this is one and only OEM quality performance grille on the market !!

Installed:

f2-gkit.jpg

f2-fgb-lw14.jpg

klopt, maar nu koste de grill 39,95 Euro en ik vond dat grilletje onderin voor 60 euro toch een beetje te veel!

Bovenaan Onderaan