Demontage ventilatierooster achterzijde middenconsole

Weet iemand hoe je de ventilatieroosters aan de achterzijde van de middenconsole van mijn Superb III combi 2017 los kunt maken? Ze zijn gericht op de achterbank.

Reden is dat ik beide schuifjes mis van de roosters die op de panelen zitten. (Kids?) Het achterste deeltje zie ik wel liggen in de tunnel. Dus die wil ik verwijderen en kijken wat er evt meer ligt.
Maar ook via dealer of sloop 2 schuifjes weer monteren als ik ze mis. Zijn die 2 los te koop eigenlijk?

Op YouTube en forum niet kunnen vinden hoe en wat.

Wie o wie?!

Bijlagen

• IMG-20240824-WA0004.jpg
    IMG-20240824-WA0004.jpg
    148,1 KB · Weergaven: 17

Frup

Forumguru
Bovenste deel zou ik met een Pry tool doen, om beschadiging en plotseling losschieten te voorkomen.

Houdt dit dus in dat onderdeel 3 (ventilatieroosters zelf) op de foto gewoon kan verwijderen, terwijl de rest kan blijven zitten? Lees ik dat zo goed?

En die 2 knopjes, zijn die los te verkrijgen bij de dealer?

saninl

Lid
Heb ik bij mij paar weken geleden ook eruit gehaald.
Met twee pasjes tussen deel 2 en 3 tot dat die gakjes eruit springen en dan trek je het zo eruit.

Inmiddels verholpen hoor. Idd via een bankpas oid wip je deel 2 en 3 zo los. 35 eu en uit een 2017 model. Onderdeel 2 zag er anders uit vanwege knoppen stoelverwarming achterbank en die heb ik niet helaas. Zelfs onderdeel 3 verder uit elkaar gehaald om echt het mooiste over te kunnen zetten op de mijne. Easy en goedkope fix, de dealer vroeg er 85 eu voor.

Bovenaan Onderaan