Dennis TDI

Hallo,

Bij deze zal ik me hier voorstellen.

Ik ben Dennis Klootwijk, 31 jaar en woon in Zwijndrecht

Ik heb sindskort een skoda Octavia combi 2.0 FSI Elegance uit 2005 gekocht.
Hij wordt afgeleverd eind van deze maand.

Zakelijk rijd ik een Skoda Fabia 1.4 tdi uit 2006, deze wordt in mei vervangen.

Ik werk als instructeur techniek bij Connexxion, hier ben ik verantwoordelijk voor technische en onderwijskundige zaken voor monteurs, ik geef ook de opleidingen maar ontwikkel ook veel opleidingen. En nu tijdelijk ben ik verantwoordelijk voor opleidingstrajecten van onze controleurs en verkeersleiders.

voor ik in deze baan ben begonnen heb ik 13 jaar in de werkplaatsen van Connexxion gewerkt in zowel de Truck, bus en taxi takken.

Groeten Dennis

Maarten

Forumguru
Hallo Dennis, van harte welkom hier op dit leuke en leerzame forum!
Veel plezier met je Octavia!
Heb je wat mooie foto's?

T kwam toevallig zo uit twee skoda's, ben persoonlijk liefhebber van vw achtige, dus ook skoda. Het is niet zo dat ik aan skoda verknocht ben. Alleen telkens als ik opzoek ga naar een andere auto dan kijk ik wat ik mooi vindt en nu zijn dat skoda's, de vorige ronde was het seat.

Ik heb nog geen foto's van de octavia, alleen wat minder mooie fotos van de advertentie. als hij afgeleverd wordt gaat hij eerst naar mijn poetser en dan wordt er gelijk een shoot gedaan.

groeten Dennis

Jee13

Forumguru
Welkom !!

hoop dat je beetje goede poetser hebt, auto kon wel beurtje gebruiken, begreep ik ;)

Het is n afgekeurde fisiotherapeut, fijne gozer wel erg druk. Maar elke keer weer een super resultaat.

Dennis

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan