DennisGTI stelt zich voor

Hallo allemaal,

Ik ben Dennis uit Amersfoort en ben 25 lentes jong. In hart en nieren ben ik eigenlijk Volkswagen rijder en heb daarom ook een VW... betreft een Golf 2 GTI 16V Edition One met wat kleine aanpassingen onder de kap dat resulteert in een kleine 180PK, ongeblazen /forum/images/graemlins/680.gif /forum/images/graemlins/super.gif

Reden dat ik even kom neuzen hier is de Octavia... die is een beetje smaller aan de voorzijde /forum/images/graemlins/407.gif maar ik wil zo'n beetje weten wat de dagwaarde is van deze Elegance bolide

Nog wat foto's van de GTI

IMG_0014_327153.jpg

IMG_0016_801710.jpg

wob30-5-05003.jpg

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Welkom DennisGTI.

Mooie auto alleen jammer dat het geen Skoda is. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Is de Octavia ook van jou?
Of wil je deze opkopen en hem opknappen. /forum/images/graemlins/489.gif
Veel lees en schrijfplezier hier.

Groetjes,
Marcel

Logic

Actief lid
Er zit een raar ding op je motorkap, hoort dat?

/forum/images/graemlins/grin.gif

ougie

Forumguru
Hallo Dennis GTI.
Welkom op skodaforum, ook jij zult inzien dat je voor minder geld meer luxe krijgt als je skoda gaat rijden. Toen ik mijn skoda kocht had ik de keuze, een Golf TDI of een Skoda TDI. bijden dezelfde motoren alleen Skoda was veeeeel meer auto voor veeeeel minder geld. En och imago, lekker belangrijk als je veel geld in je zak kunt houden. Ik heb een Octavia II en krijg alleen positieve reactie's. Verder veel lees, schrijf en informatie plezier.

Zeker, mijn vader reed hiervoor ook altijd VW maar kon deze Skoda 2 jaar terug kopen van de importeur hier in Leusden, toen was de auto net een half jaar oud. Vind de bekleding altijd wat minder van Skoda maar het rijd verder wel prima.

Dat ik deze GTI heb is gewoon puur een keuze, heb hiervoor nog een Golf 1 GTI gehad en nog een andere Golf 2 16V en een 8V maar dit bijna mijn droom gti. Het is een Wolfsburg Edition One, houd in dat er maar 11.500 van zijn gemaakt in 3 kleuren, paars, zwart en grijs (ik heb paars) en dan in 8V, G60 en 16V... die laatste heb ik dan. Speciaal is ook het electrisch recaro interieur, brons getinte ramen achter, standaard 2 delige BBS wielen, witte knipperlichten, leder stuurwiel, handrem en pook.

Karstieman

Forumguru
Welkom Dennis.
Ik hoop dat we je kunnen helpen met je Octi.
En misschien dat we je kunnen overtuigen om je snelle Golfje toch maar te verkopen en een mooie Skoda RS te nemen !

Nee, echt niet... deze GTI gaat alleen de deur uit voor een Golf G60 Syncro, Audi 200 2.2 20VT Limousine of een Audi S6 modeljaar 97/98.

Dit is het torretje dat onder mijn kap ligt te knorren

IMG_0025.jpg

Normaal zitten er nog pipercross schuimfilters over de kelken tijdens het rijden.

Die Octacia moet gewoon rollen en de centen verdienen en tot nu toe gaat hem dat perfect af... veel luxe voor zeer weinig geld.

vw125

Forumguru
Very nice G2 GTI Dennis, meer moet da niet zijn "Sober maar mooi".
Thumbs up.

Grtz vw125

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nee, echt niet... deze GTI gaat alleen de deur uit voor een Golf G60 Syncro, Audi 200 2.2 20VT Limousine of een Audi S6

[/ QUOTE ]

weet je dat heeeeel zeker??

Bijlagen

• 15179-20050908133328239_OctaviaRS.jpg
    15179-20050908133328239_OctaviaRS.jpg
    51 KB · Weergaven: 15
Ziet er leuk uit, heb hem overigens nog niet zien rijden... of is deze niet leverbaar in NL? staat namelijk niet in de showroom bij de importeur.

Karstieman

Forumguru
Jawel hoor, je kan er vanaf januari in testrijden.
Er is een apart draadje over onder 'Octavia 2' en dan iets met "RS" /forum/images/graemlins/smile.gif

Heb die RS nu vrij vaak gezien, hij is wel vet hoor !

Gelijk een update, per 1 december ga ik een Fabia Combi rijden, 1.9 TDI Spirit Plus. Deze auto hoeft nog maar een jaar mee in de lease en dan is hopelijk de Fabia 2 combi op de markt.

Ja dat wel, mijn GTI lust wel een slokje, dit weekend 240km gereden, 41 liter benzine er doorheen gejaagd
smile.gif
Denk dat Femke Halsema blij is als ik de GTI maar in de garage laat staan en de voorkeur geef aan de Fabia
wink.gif
echter denk ik daar anders over
smile.gif

Dat slurpen heeft er dus voor gezorgd dat ik mijn 35i B3 VR6 heb weg gedaan. Verkocht aan mn beste maat. Daarvoor in de plaats ga ik lekker privé rijden met mijn leasebak. En om dat allemaal te compenseren heb ik een Candy White RS genomen
smile.gif
. Zolang het VW/Seat/Skoda/Audi is vind ik het best.

Zou je eens moeten overwegen... Zodra ik de ruimte heb komt er weer een Golf mk1 btw.

Nee, de WOB mag niet weg. Ik rijd er toch weinig mee, het is echt een hobby bakje
wink.gif

[video=youtube;It4iTO_vcgM]http://www.youtube.com/watch?v=It4iTO_vcgM"]http://www.youtube.com/watch?v=It4iTO_vcgM[/video]

Boet

Actief lid
Zo, ligt dat laag, of ligt dat laag? Wat heb je er allemaal aan verbouwd, Dennis? Motor en vering in ieder geval. Strakke bak!

Groet,

Robert

Bovenaan Onderaan