@Miez1 Mooie bak hoor, als ik hem wit had genomen, zou ik het ook zo doen, alleen misschien niet zo laag, ik denk dat ik dan toch teveel bodemcontact zou hebben, en ik wil het niet overdrijven, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Maarrr, ik heb nu een witte auto en 2 x met dezelfde kleur doe ik nooit en daarbij heb ik nog nooit een blauwe auto gehad.
Ik kan op de foto's eigenlijk het verschil tussen voor en na montage van de spacers niet goed onderscheiden. Jouw velgen hebben een ET van 48 en die van mij 47, dus steken 1 mm meer uit, maar ik twijfel over de spacers. Als het optisch niet zo veel scheelt, dan ben je misschien de lagers onnodig aan het belasten en ik krijg een 1.8 TSI, dus niet traag tot de 1750 toeren
. Maar misschien maakt dat niet zoveel uit. Mijn indruk is dat de wielen standaard al behoorlijk naar de buitenrand van de velg komen.
De dakrails is zwart zie ik, heb je een Ambition BL, er stond GL, maar ik weet niet wat dat is? In elk geval laat ik de RS rails monteren, die zijn metallic zwart glanzend ipv zilver, net als de grille en spiegels.
Wat een rare storing steeds, je zou toch denken dat het aan de plaatselijke fauna ligt?