Bedank voor alle reacties ! Er zijn meerdere beweegredenen om voor Tesla te kiezen, afwerking en service horen daar zeker niet bij. Omdat mijn neef bij Tesla werkte heb ik al in een vroeg stadium kennis gemaakt met het merk. Het concept is uniek en vernieuwend, daarbij vind ik de specificaties van de Model3 bijzonder als je kijkt naar de crashtests en prestaties. Ik rij maximaal 400km per dag en dat past dus prima. Ik blijf er bij dat Skoda tot nu toe voor mij de beste auto’s heeft geboden, ruimte en slimme betrouwbare werkpaarden, een beetje de Golden Retriever van het gezin. Ze hebben nooit een steek laten vallen. Nu rijd ik BMW, deze staat inmiddels al 3 weken in de werkplaats vanwege een kapotte batterij (330e), betrouwbaarheid heeft hier een deuk opgelopen. Daarnaast, weinig ruimte, dure opties maar rijplezier voor 10. Ze hebben allemaal wat maar het ‘Simply clever’ concept past mij het beste. Is kijken wat de Tesla gaat bieden, i’ll keep you posted.
Overigens ben ik geen wintersportganger, die ellende van wachten bij de superchargers blijft mij (in de winter) bespaard.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk