Detailen

higgy

Forumguru
in voorbereiding op Pugfest op 7 juli in heb ik m’n Peugeot 306 xsi weer laten detailen (van buiten, binnen, en motorruimte) en nakijken. Wat is dat toch gaaf als een professional je auto onder handen neemt.
 

Bijlagen

  • 2508c1cc-2b06-4534-838a-ce4a0d6a392c.jpeg
    2508c1cc-2b06-4534-838a-ce4a0d6a392c.jpeg
    615,9 KB · Weergaven: 33

Herperduin

Forumguru
Nice! Ziet er mooi uit en dan denk ik nog niet eens aan de leeftijd van de auto.

Toevallig dit weekend zelf weer uitgebreid aan het poetsen geweest. Geeft weer een kick als ie klaar is en je daarna eens naar buiten kijkt. Zowel buiten-, binnenkant als motoruimte weer even aandacht gegeven.
 

leon-cupra

Forumguru
Fabrieksnieuw … of moet ik nu opletten met het gebruiken van deze term :D
Knap resultaat.

Volgende maand gaat mijn model Y ook een compleet kuurtje krijgen. Eigenlijk de bedoeling al om dit eind vorig jaar te doen maja broertje (en zijn madam) en vrije weekends … moeilijke combo.
Maar met dat de MY volgende maand beletterd wordt moet er dringend werk van gemaakt worden.

Onlangs heeft mijn broer mijn vader zijn MY onder handen genomen. Mijn moeder zei het vandaag nog “azooo blinken dat hem doet”. :D
 

Captain Hook

Forumguru
Ziet er idd fraai uit @higgy .

En wat kost nou zo'n glim & shine beurtje?

BTW: moet er niet net weer een zwerm vogels langskomen; flets!
Of een storm die zorgt voor allemaal klevende fijnversnipperde lenteblaadjes die zo lekker blijven plakken.
Of die k*tkat van die buren die weer eens besluit met z'n gore poten een wandeling over je auto te maken.
En die regenbui met saharastof.

Oh, sorry, wat zei ik? Geniet van het schone, zo lang het blijft. :D
 

hemi24

Forumguru
Peugeot 306, daar heb ik destijds nog rijlessen in gehad.
Een groene 5-deurs diesel uit 1997.
 

Bakkertje

Forumguru
@higgy dat is bijzonder voordelig!
Een jaartje of 2 geleden heb ik €175 betaald voor alleen de buitenkant van mijn Passat.
Inmiddels is het uitgegroeid tot een ikdoehetzelf+ gehalte ..
Maar het resultaat mag er zeker wezen!
 

eriktv

Forumguru
Mooi, dankbaar “kleurtje” ook om de motorruimte te reinigen. Ik heb eigenlijk niks met Peugeot (hooguit de 406 coupé of 505), maar vind de 306 echt een mooi tijdloos model, mooi dat je er zuinig op bent! Zeker de cabrio is een klassieker in de dop.

Ik vind de gewone huis-tuin-en-keuken-auto’s als een gewone 306 die in goede staat worden gehouden eigenlijk bijzinderder dan bijv een nette cabrio of sportwagen.
 
Bovenaan Onderaan