Ik ben mijn nieuwe leasewagen aan het finaliseren en momenteel staat het op:
-Superb 1.9 TDI Elegance (ik weet het, maar 1.9TDI, is lekker goedkoop in leasing en taksen en toch nog snel genoeg om geflitst te worden, rij nu ook met een 1.9TDI O2, zal ik een verschil merken ?)
-Trifid velgen 17''
-Mirage interier (geen hout want dat vind ik bah)
-trekhaak
-soundsystem 10LS
-elektrisch open dak
-pack company fleet (oa gps columbus en park assist)
-kleur zal black magic worden denk ik
-bleutooth voor gsm
bijna full option dus.
nu twijfel ik nog tussen de volgende details (via car configurator):
- versterkte vering (wat is dit, sportonderstel ? ik vind geen aparte optie "verlaagd chassis", kan dit zijn door company pack ?)
- verduisterde ruiten achteraan (hoe donker zijn die verduisterde vensters, ik vrees dat hij een beetje te zwart zal worden dan, zijn er geen foto's te vinden ?)
- wegrijhulp + TPM (maar dat kan me gestolen worden eigenlijk)
- alarm met sleepdetectie (zit er dan standard geen alarm op ? of is het alleen de sleepdetectie)
-Superb 1.9 TDI Elegance (ik weet het, maar 1.9TDI, is lekker goedkoop in leasing en taksen en toch nog snel genoeg om geflitst te worden, rij nu ook met een 1.9TDI O2, zal ik een verschil merken ?)
-Trifid velgen 17''
-Mirage interier (geen hout want dat vind ik bah)
-trekhaak
-soundsystem 10LS
-elektrisch open dak
-pack company fleet (oa gps columbus en park assist)
-kleur zal black magic worden denk ik
-bleutooth voor gsm
bijna full option dus.
nu twijfel ik nog tussen de volgende details (via car configurator):
- versterkte vering (wat is dit, sportonderstel ? ik vind geen aparte optie "verlaagd chassis", kan dit zijn door company pack ?)
- verduisterde ruiten achteraan (hoe donker zijn die verduisterde vensters, ik vrees dat hij een beetje te zwart zal worden dan, zijn er geen foto's te vinden ?)
- wegrijhulp + TPM (maar dat kan me gestolen worden eigenlijk)
- alarm met sleepdetectie (zit er dan standard geen alarm op ? of is het alleen de sleepdetectie)