Details

In Duitsland zijn dakrails bijna altijd een extra, maar krijg je normaliter wel een stream radio standaard.

LenK

Forumguru
In Duitsland zijn dakrails bijna altijd een extra, maar krijg je normaliter wel een stream radio standaard.
Mijn idee. Weg met die handvaten, kan ik eindelijk het dak wassen zonder op mijn tenen te staan.
En als mijn volgende auto een Octavia wordt is de Stream voor mij OK.

Ik weet niet hoe het in NL zit maar hier in Belgie zijn de dakrails een optie.
Het is weliswaar een 0 euro optie maar je moet ze dus wel meebestellen.
Persoonlijk vind ik een combi zonder dakrails absoluut geen zicht maar hey, smaken verschillen he

Klopt wel degelijk, alleen hebben dealers de gewoonte er ze er maar meteen op te zetten, ze kosten namelijk toch niks.

Vacaro

Senior Member
Zijn er nog meer zaken die nx kosten in België????????????

Ehhhh.... navigatie misschien?

Rijden over onze snelwegen, voor buitenlanders toch...behalve in de enige toltunnel in België de Liefkenshoektunnel, vraag me wel af wat daar lief aan is.

renYek

Lid
Ik zag een aantal maanden geleden een O2 Combi: pikzwart, geblindeerde ramen, geen dakrails, verlaagd en 100" velgen eronder. Erg strakke bak! (dat was in Berlijn trouwens)

De Classic uitvoering heeft standaard geen dakrailing en is dit dus een meeroptie.
De Ambiente en Elegance hebben wel standaard dakrailing.

higgy

Forumguru
Ik zag een aantal maanden geleden een O2 Combi: pikzwart, geblindeerde ramen, geen dakrails, verlaagd en 100" velgen eronder. Erg strakke bak! (dat was in Berlijn trouwens)

Wow, 100" velgen...en JIJ maakt dat mee. ;)
Wat zal die auto LAAG zijn geweest zeg, met 100" velgen...

velgen van 2,5 meter in diameter, wow hebben ze een monstertruck gemaakt van die O2 combi? :)

Bovenaan Onderaan