Deuk in het dak.

purk

Senior Member
Morgen vroeg komt er iemand om de deuk uit mijn dak te halen ( uitddeuken zonder te spuiten ) is gekomen door een vuurpijl!!!! vandaag de halve auto van binnen gesloopt om de hemel eruit te halen, anders komt hij er niet bij! blijft me steeds weer verbazen hoe een auto eruit ziet zonder al die bekleding.

Een voordeel, ga gelijk de binnenverlichting achter aansluiten op de binnenverlichting voor, deze gaat niet aan als je de portieren op doet. en het is wel makkelijk als je de kinderen achter in de stoelen wilt zetten en die gordeltjes moet omdoen.

ben ik de enigste die dit eigenlijk raar vindt.

Desperado

Forumguru
Nee, tegenwoordig is het toch heel normaal dat de achterportieren de lampjes ook aan laten gaan?
En zeker erg makkelijk.
Bij mij is het helaas ook niet zo, maar ik rij dan ook een "iets oudere" auto.
Mijn collega daarentegen heeft een mazda uit ik dacht 2002 en die heeft het dus wel.

van inkel

Forumguru
Morgen vroeg komt er iemand om de deuk uit mijn dak te halen ( uitddeuken zonder te spuiten ) is gekomen door een vuurpijl!!!!

En is het Mobidashiën gelukt, heb je weer een strak dak?

Roel

Lid

Nee, want nu ik dit lees, heb ik geen flauw idee of dit bij mijn auto ook het geval is.
Straks eens testen (en dan uit frustratie ook een deuk in het dak slaan :1819:)

makkie07

Nieuw lid
Morgen vroeg komt er iemand om de deuk uit mijn dak te halen ( uitddeuken zonder te spuiten ) is gekomen door een vuurpijl!!!! vandaag de halve auto van binnen gesloopt om de hemel eruit te halen, anders komt hij er niet bij! blijft me steeds weer verbazen hoe een auto eruit ziet zonder al die bekleding.

Een voordeel, ga gelijk de binnenverlichting achter aansluiten op de binnenverlichting voor, deze gaat niet aan als je de portieren op doet. en het is wel makkelijk als je de kinderen achter in de stoelen wilt zetten en die gordeltjes moet omdoen.

nee hoor ik heb er ook last van het is alleen bij 1 achterdeur dat ie het niet doet voorin allebij wel ik vindt het ook vreemd.

Bovenaan Onderaan