Deur bekleding bestuurder

Chrissel

Senior Member
Heey allemaal ik rij alweer 2 jaar met veel plezier in mijn Skoda Octavia combi 2.0TDI heb alleen 1 punt waar ik al 2 jaar tegen aan kijk en dat is een beschadiging in de deur bekleding van de bestuurder ImageUploadedByTapatalk1433777802.838145.jpg ImageUploadedByTapatalk1433777819.588211.jpg

Wie heeft hier ook last van en wie weet hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt.

Spierings

Forumguru
Andere deur bekleding zoeken, is denk ik vrij weinig van te maken.

Kleine beschadigingen kun je meestal nog repareren, maar met zo'n grote vervorming is het een ander verhaal

Chrissel

Senior Member
Mee eens!

Als de rest van de auto ook zo zwaar mishandeld is, belooft dit weinig goeds..!

ik heb er al 2 jaar veel plezier van en zwaar mishandeld vind ik een groot woord maar dat zal aan mij liggen.

@ertromp bedankt voor de tip kan ik altijd eens gaan kijken aangezien ik er niet ver vandaan woon!

Kempes

Forumguru
Ik weet dat ze daar een 2010 octavia in onderdelen hebben..heb dr een paar weken geleden mijn lichtknop met auto functie vandaan gehaald...

wiep57

Nieuw lid
Hi Ik heb het zelfde probleem heb stad en land af gezocht naar een tweede hands bekleding maar niet kunnen vinden.
De Skoda dealer geeft aan dat het bovenste deel niet apart besteld kan worden dus moet je maar een complete deur bekleding bestellen zeggen ze. Dat is mij te kostbaar. Ik ben verder gaan zoeken op internet en via de een duitse skoda forum kwam ik er achter dat je daar wel het bovenste onderdeel los kan bestellen. Dit heb ik dus gedaan en hoop dat het vandaag binnen komt kan het meteen vervangen.

PMT

Lid
Kan je hier de site of adres voor me posten, ik zoek ook al vanaf maart vorig jaar, maar nog geen passend paneel kunnen scoren. Ook ik kreeg als antwoord dat alleen het hele paneel was te bestellen. Wat waren de kosten als ik vragen mag?

PMT

Lid
bedankt voor de reactie, ik zal mijn schoonzoon eens vragen of hij dit zou kunnen monteren.
Bij de Valleigroep schrokken ze al van de prijs van een complete deurbekleding, maar ook dit stukje is niet erg goedkoop zie ik.

wiep57

Nieuw lid
Ja echt wel ben erg blij met dit nieuwe onderdeel ook al is het duur. Er zijn geen andere opties heb twee jaar lopen zoekenook op sloperijen dus nu ben ik er klaar mee.

PMT

Lid
Ik heb het net besteld 1-3 dagen w88 en dan kijken wanneer mijn schoonzoon tijd heeft om het deel om te bouwen

Spierings

Forumguru
Zal denk ik nog een behoorlijke tot karwei zijn om het te vervangen..

Meestal zitten de onderlinge kappen van een bekleding met smelt proppen vast..
En dat is bij dit onderdeel volgens mij niet anders, zitten namelijk op de achterzijde van pinnen...

Veel succes in ieder geval, Ben benieuwd hoe makkelijk het gaat..

PMT

Lid
Hij is vindingrijk en heeft een paar jaar bij een schadeherstelbedrijf gewerkt, dus daar maak me geen zorgen om.
Bovendien lijkt het me dat ze dat niet te koop aanbieden als dat niet zou kunnen

Bovenaan Onderaan