Deur bijstellen O3 2014

prosier

Forumguru
Hi,

Aan 1 kant van de auto lijken de 2 deuren wat in de zakken aan de slotkant. De chrome lijstjes komen bijna tegen elkaar aan de boven kant.

Iemand een id, tips, guide, manual hoe de deuren bij te stellen? Kon zo 123 niks vinden hier of in de handleidingen die ik heb.

Cheers!

Cordoba

Forumguru
Ik denk eerst checken of het niet in de chroomlijsten zit i.p.v. de deur: de eerste O3's hadden nog wel eens probleempjes met de verschillende chroomlijsten.

Okki

Donateur
Chroomstrip onderkant raam voorportier is ook lager dan achterportier. Maar als ik goed kijk lijkt het of het die strip zelf is.

Lastig te zien op een schuin genomen foto

prosier

Forumguru
Lijkt erop dat de deur zelf verder wel goed zit denk ik? Zou het alleen de chrome lijst zijn dan, kwestie van terugduwen :tongue:

Okki

Donateur
Op de foto in post 8 kan je zien dat 1 strip wat dichter bij de "knik" in de deur zit....

M.a.w. de deur zit goed.

Cordoba

Forumguru
Lastig te beoordelen op foto, maar als ik naar de vouwen in het plaatwerk kijk, lijkt de deur goed of vrijwel goed te zitten. Zo'n contrasterende strip trekt de aandacht, en kan daarom fouten benadrukken of juist verhullen. Als in elk geval duidelijk is waar de fout zit, is het herstel ook eenvoudiger.

Bovenaan Onderaan