Deur ontgrendelingsknop

Michel29

Nieuw lid
Hallo weet iemand hoe ik de deurontgrendelingsknop weer op gang krijg. Nou moeten we wel heel hard erop duwen om de deuren te ontgrendelen. Heeft iemand ervaring hiermee, wat betreft schoonmaken etc????? Het gaat hier om de knop in de auto dus niet de sleutel.:)

Antera

Donateur
Als het zelfde is als in mijn octavia kan je hem open maken door hem uit het handvat te halen. dus handvat los halen dan knoppen aan de onderzijde meen 10x kleine kruis los maken en open klikken. Daar zit een print in en de knoppen zitten dan in het bovenste gedeelte. deze kan je met een schroeven draaier eraf wippen. Denk dat er vuil tussen zit

guitar_billy

Senior Member
bij de O2 zit de knop niet in de deur maar op de tunnel tussen de voorstoelen bij de versnellingpook / handrem / sigarettenaanteker.

hier een foto waar die net op te zien is, kon zo gauw geen betere vinden.
2009+Skoda+Octavia+interior.jpg

dit lijkt me geen makkelijke plek om bij te komen (demontage), maar hopelijk corrigeert iemand mij nog :)

Michel29

Nieuw lid
Hoi bedankt, maar ik ben niet van plan die hele middenconsole los te halen. Is er een mogelijkheid om het kapje te verwijderen zodat je datgene wat eronder zit kunt reinigen?????

hemi24

Forumguru
kun je de afdekzak van de schakelpook niet verwijderen en dan de schakelaar eruit wippen?

Bovenaan Onderaan