Deurbeschermers, wel of niet standaard?

Jaap1978

Nieuw lid
Hallo iedereen, Ik heb vorige week onze nieuwe Kodiaq Tour editie mogen ophalen en merk dat er toch wel wat dingetjes zijn die niet lijken te kloppen. Hierover heb ik contact met de dealer. Eén ding snap ik écht niet: de deurbeschermers. Zouden die er nu wel of niet standaard op moeten zitten? Ik zie het nergens in de optielijst als optie staan. Je zou denken dat het dan een standaar onderdeel is. Toch zitten ze er niet op. Wie kan me helpen: mist de auto nu wel of niet dit onderdeel?
 
Klopt wat Patron zegt.
Wij hebben deze optie gekozen op onze in bestelling zijnde Kodiaq.
In filmpjes/brochures worden deze opties soms getoond als ‘standaard’ maar zitten wel degelijk in een optiepakket.
 

Jaap1978

Nieuw lid
@Patron en @Peterdr: Dank voor jullie antwoorden! Ik had ze voorbij zien komen op de skoda site in hetzelfde rijtje als de paraplu (aanwezig) en ijskrabber (aanwezig) vandaar dat ik nummer drie in het rijtje ook als standaard verwachtte. Toch wel bijzonder hoe verwarrend de eigen informatie van skoda is.
 

EdK

Forumguru
Meen dat in beginjaren het standaard was, maar doordat er schijnbaar veel uitval / defect gingen zijn ze uit standaard pakket weg gehaald en dus nu blijkbaar als optie te verkrijgen
 
Bovenaan Onderaan