Deurpaneel bestuurders kant

yellowdef

Nieuw lid
Allen,
zit met een klein probleem aan de bekleding van de binnendeur van mijn octavia II 2006
Ik leg nogal vaak de arm tegen het raam en op de binnenbekleding .
Hierdoor is de kunstof op deze plek beginnen barsten en is er nu zelfs een gat van 2x1 cm .
Iemand een idee hoe dit op te lossen ?Heb al zitten zoeken naar een binnenbekleding van een afbraak (t'is een zwarte) maar niet te vinden .

Bekleden met leder ?

mvg
Marc

The bone collector

Senior Member
Binnenbekleding zoeken van afbraak is misschien ook niet de oplossing. De kans zit er in dat er een behoorlijk kleurverschil is, al is het het standaard zwart.

Harold

Lid
Even een ouder topic omhoog schoppen: Hier het zelfde probleem Octavia II 2007. Iemand ervaring met het deurpaneel te vervangen door een paneel van de sloop? En bestaat het deurpaneel uit meerdere onderdelen, of is het een compleet paneel?

Bij mij dus ook de oorzaak dat ik mijn elleboog op het paneel laat rusten, en daardoor is op die plek de bekleding gescheurd.

Joske

Forumguru
Armleuning kan je volgens mij apart bestellen. Wat is je bouwjaar en uitvoering?
Dan kijk ik wel eens in de onderdelencatalogus voor een artikelnummer.

Harold

Lid
Armleuning kan je volgens mij apart bestellen. Wat is je bouwjaar en uitvoering?
Dan kijk ik wel eens in de onderdelencatalogus voor een artikelnummer.

Even ter verduidelijking: Het is dus niet de armleuning in de middenconsole, maar de de bovenste paneel van de deur aan de bestuurderskant, dus ongeveer naast de plek waar het ledje in de deurpaneel zit.

Bouwjaar zal 2006/2007 zijn (1e ter naamstelling 2007): model: SKODA, OCTAVIA2.0 TDI ELEGANCE

Joske

Forumguru
dit bedoel ik dus:

1Z1867171D47H_3.jpg

Joske

Forumguru
Even ter verduidelijking: Het is dus niet de armleuning in de middenconsole, maar de de bovenste paneel van de deur aan de bestuurderskant, dus ongeveer naast de plek waar het ledje in de deurpaneel zit.

Bouwjaar zal 2006/2007 zijn (1e ter naamstelling 2007): model: SKODA, OCTAVIA2.0 TDI ELEGANCE
nu begrijp ik het, neen, dat is 1 onderdeel (deurpaneel). Nieuwprijs (snel gekeken) €290 bij je plaatselijke stealer.
Sloop lijkt me goed plan => www.onderdelenlijn.nl

BarryXX

Actief lid
Het gaat waarschijnlijk om het gehele deurpaneel. Dat zacht kunststof/leder gedeelte waar we tijdens het rijden met onze linker elleboog lekker op kunnen leunen. Althans, ik heb op de plek van mijn elleboog ook een deuk daar...

Harold

Lid
Het gaat waarschijnlijk om het gehele deurpaneel. Dat zacht kunststof/leder gedeelte waar we tijdens het rijden met onze linker elleboog lekker op kunnen leunen. Althans, ik heb op de plek van mijn elleboog ook een deuk daar...

Ja, daar begon het bij mij ook mee....

Bovenaan Onderaan