Deurpaneel bestuurderskant verwijderen

michiel1978

Nieuw lid
Ik krijg mijn portier van binnenuit niet meer open. Waarschijnlijk kabel los/kapot.
Nu ben ik aan het zoeken op internet hoe ik het paneel moet losmaken om te kijken wat er aan de hand is.
Heb nergens zo snel iets gevonden voor een O1, kwam nog wel deze beschrijving tegen op een VW-forum en lijkt verrekte veel op mijn portier.

Kan een van de kenners zeggen of het wijs is deze tutorial te volgen of moet ik het anders aanpakken?
Deze is via onderstaande link te vinden:

http://translate.google.nl/translat...-panel-door-unlock-handle-and-sideview-mirror

Alvast bedankt!

Groet Michiel

Joske

Forumguru

michiel1978

Nieuw lid
Bedankt Joske!

Ga ik zeker nog even doen, zal nu niet lukken, is ff rustig op het werk en ben zodoende alvast wat info aan het inwinnen.

Groet!

Buster

Lid
Zojuist heb ik zelf de bedieningskabel voor het slot vervangen.
Om bij het slot te komen moet je door de dampremmende folie/schuimlaag heen.
TIP: laat de clips die in het portier geklikt zijn lekker zitten. Als de dampremmende folie stuk gaat bij het werk kun je daar wel een nieuwe overheen plakken.
Ook handig is om zoveel mogelijk schroeven in de deur te hebben als er nieuw folie/schuim ingeplakt wordt; dan vind prik je de schroefkoppen er doorheen en is het zoeken naar de gaten voor bv de kunstif speakerhouder een stuk eenvoudiger.

Bovenaan Onderaan