Deurpanelen verwijderen;

serum

Forumguru
Iemand enig idee hoe je op een verantwoorde manier de deurpanelen loshaalt van de O3?

(en welke plugjes je evt. in huis moet hebben om in het ergste geval te vervangen)?

Ben er laatst mee bezig geweest, maar het ging net iets te moeizaam om lekker zelfverzekerd door te gaan. Heb al een aantal schroefjes gevonden (3 in getal) Als iemand een fotootje heeft van de achterkant van een deurpaneel, kan ik er denk ik wel mee uit de voeten.

Hallo @serum; heb geen foto's van de achterzijde deurpanelen, maar wel van de deurdelen achter deze panelen... Heb je daar wellicht wat aan? Zo ja, van welke deur heb je ze nodig?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 190
  • image.jpg
    image.jpg
    885 KB · Weergaven: 162

serum

Forumguru
Thanks! heb je toevallig van de voordeur nog een wat meer 'overall' shot, zoals va de achterdeur?

s-line

Forumguru
In principe zit hij ,als de schroefjes er uit zijn,gewoon met drukkertjes/klemmetjes dus voorzichtig loswrikken met een klemmen trekker of kunstof wigje of zoiets. Soms sneuvelt er wel eens een klemmetje dus, zou je een paar vooraf kunnen bestellen bij de dealert

Joske

Forumguru
kosten niet veel, ter aanvulling ;)

ik denk deze:

5J0867276

55 cent het stuk bij de dealer

(ik zie 3 artikelnummers, ben dus niet 100% zeker ;) )

serum

Forumguru
Allen bedankt! zal er eens mee aan het klussen gaan! heb nog wat verzwaringsmatten en wat demping. Eerst een huis verbouwen.

Gieliovd

Forumguru
Goede vraag, bij mij is de deur greep niet goed terug gemonteerd dus wil ook wel ff weten hoe dit zit.

@serum; helpt deze jou nog? Heb nog wel andere foto's maar geen overzichtsfoto van de voordeur...

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 86
Bovenaan Onderaan