Deurrubbers slijtage

Hallo medeforumleden,

bij mijn O3 is het mij opgevallen dat de deurrubbers van mijn voorportieren doorgesleten zijn.
De slijtage bevindt zich bij beide voorportieren op de B-stijl.
mijn vraag is of er meerdere leden zijn die hier problemen mee hebben?
Ik heb er nog geen nadelige effecten van kunnen waarnemen op het cosmetische na.
Iemand enig idee of deze gemakkelijk te vervangen zijn en heeft iemand wellicht een artikelnummer?
upload_2021-8-9_22-26-36.jpeg

upload_2021-8-9_22-26-53.jpeg

Rallye

Forumguru
Ik denk dat jij, of de vorige eigenaar van je auto, het rubber bij het instappen raakt. Er si hier vast wel iemand die een ETKA-linkje kan aangeven.

ik kan me niet voorstellen dat dat het geval zou zijn, ik heb er op gelet als ik nu instap....
En ik zit nagenoeg nooit op de passagiersstoel.
Zou er dan niemand anders zijn die dit probleem heeft?
anders iemand met de onderdeelnummers paraat en enig idee hoeveel werk het is om deze te vervangen?

HarrieSkoda

Forumguru
@hemi24 Da’s echt een geweldige site. Werkelijk alles hebben ze daar tegen schappelijke prijzen!

Iemand die al ervaring heeft met bestellen daar? Zit er ook aan te denken wat zaken te scoren daar.

JPs_OC2

Forumguru
@HarrieSkoda

Heb een paar maanden geleden de Golus velgen en nog wat ander los "grut" bij hun besteld. Voordeel is inderdaad dat ze echt heel veel hebben liggen. Voor de bestelling nog wat vragen via e-mail gesteld en kreeg heel snel antwoord. Ze zijn qua verzendkosten niet de goedkoopste maar als je een redelijk grote bestelling hebt dan vallen die naar verhouding wel weer mee.
Wat mij betreft in ieder geval een aanrader en één van de eerste adressen waar ik kijk.

Bovenaan Onderaan