DeVries in afwachting van een Kodiaq

Goedemiddag, zo'n 3 jaar geleden heb ik onze Opel Astra ingeruild voor een Skoda Superb Combi vanwege gezinsuitbreiding, nu bouwen we het gezin in januari weer uit dus ben ik gaan uitkijken naar een auto waar het hele gezin makkelijk inpast. Met mijn bijna twee meter ben ik verknocht aan de Skoda wat betreft beenruimte, een Skoda Kodiaq is dan een logische volgende auto.
Gedwongen door de lange levertijd ging ik op zoek naar een occasion, deze gevonden bij een garage in de buurt, op de dag dat ik de proefrit kwam maken kwam ook hun nieuw bestelde Kodiaq binnen. En als je dan zo'n nieuwe in de kleur Lava blue ziet staan, dan valt de zwarte Kodiaq occasion toch een beetje in het niet.

Ik kwam voor een occasion en over een anderhalf week haal ik een nieuwe Kodiaq Style Business volgepropt met bijna alle opties en pakketten. Het frappante is dat de tweedehands Kodiaq Style (veel minder opties) duurder is dan deze nieuwe (iets met marges en lease)

Op dit forum lees ik al een poosje mee in de Kodiaq sectie, nu ook maar hier aangemeld omdat ik vermoed dat ik wel wat vragen zal hebben zodra onze Kodiaq voor de deur staat.. :jaja:

Japanese Power

Donateur
Welkom @DeVries Gaaf dat je zo snel hebt kunnen schakelen. Denk dat menig op-zijn-beer-wachtend-forumlid hier stikjaloers is op je snelle levering. En de vragen van jouw kant, er rijden ondertussen wel aardig wat beertjes rond en er zitten er hier ook genoeg leden met een beer om je vragen te beantwoorden.

Laatst bewerkt:
Gisteren mijn Kodiaq opgehaald, hij zoeft over de weg, wat een rust in vergelijking met mijn vorige trigger happy Superb. Lava Blue, van alle opties voorzien behalve van trailer assist. Maar zo zonder trekhaak is dat ook niet nodig ;)

Ik maak weinig kilometers, dus over een maand of 2 zal ik de 1000 km wel eens aanraken :cool:

Bovenaan Onderaan