Diameter parkeersensoren

Octavia1.6i

Forumguru
Heeft iemand voor mij de diameter van de dopjes van de standaard PDC in de achterbumper van de Octavia 1?

Dit in verband met dat ik nu aftermarket er in heb zitten maar ik een nieuwe achterbumper nodig heb, en eentje kan krijgen al in de juiste kleur met de standaard PDC. Ik wil dus weten of het een kwestie is van dopjes eruit, bekabeling eruit en de aftermarket PDC over zetten.

Joske

Forumguru
In elsa staat beschreven hoe je nadien (als zijnde dealer) parkeerhulp moet monteren, dus ik veronderstel dat deze de "normale" gaten zijn? :)

en dan kom ik op 18mm

S63-0119.png

Octavia1.6i

Forumguru
Dank!

Over achteraf monteren gesproken; heb je nog speciale software nodig om het aan te sluiten? Of kan dit gewoon eenvoudig op een auto die standaard zonder geleverd is?

Dan is het namelijk ook nog te overwegen om de standaard PDC te gaan gebruiken.

Joske

Forumguru
Dat weet ik niet, in hoeverre hier een aanmelding kan/moet gebeuren dmv software. Ik zou verwachten van wel, hetzij met testkast bij de dealer of misschien wel via vcds.

Octavia1.6i

Forumguru
Hmm dan ga ik gewoon de aftermarket PDC overzetten. Die dopjes van de standaard PDC heb je er zo uit neem ik aan?

Joske

Forumguru
zie bijlage, binnenste 2 uitnemen moet normaal de bumper er af, buitenste 2 niet. Althans, Elsawin natuurlijk :)

Bijlagen

• sensor parkeerhulp uitbouwen O1.pdf
    38,3 KB · Weergaven: 2
Bovenaan Onderaan