Deze is ook leuk maar slechte foto
Bekijk bijlage 52269
Denk dat @Joske het verbruik/kilometers op een tank bedoelt?Nog 44km op diesel gereden? Bijzonder.
Andersom sloeg mijn greenline na 3 km af. Midden op de snelweg, net genoeg vaart om op de vluchtstrook te komen.
Bij mij kwam omdat ik normaal bezine tank. Ik koorts had en ook nog was aangenomen voor een baan. Wat is jouw smoes?
Dat klopt, maar sommige mensen krijgen het toch voor elkaar zoals mijn vrouwDieseltuit zou niet mogen passen toch in een benzine wagen?
Als ze hierdoor de fout bij de BP heeft gemaakt ben je duidelijk genoeg geweest.......Had nog duidelijk gezegd dat ze ultimate moest tanken, ik was blijkbaar niet duidelijk genoeg
Bij bp heb je ook ultimate diesel, bij de bp hier zit de ultimate benzine op de ene pomp en ultimate diesel op de andere pomp...Als ze hierdoor de fout bij de BP heeft gemaakt ben je duidelijk genoeg geweest.......
Weet ik, en daardoor ben je duidelijk geweest !Bij bp heb je ook ultimate diesel, bij de bp hier zit de ultimate benzine op de ene pomp en ultimate diesel op de andere pomp...
Op een ritje van 25 km met een gemiddelde beneden de 52 km/u?Ook niet slecht he?
Op een ritje van 25 km met een gemiddelde beneden de 52 km/u?
Niet slecht, maar ook niet héél erg indrukwekkend hoor...