Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wou graag weten of het op mijn Oc2 RS uit 2006 mogelijk is (programeren via VCDS) om op mijn maxidot de snelheid digitaal af te lezen? Ik zag dit vandaag nl. in een oc2 uit 2011 en wil dit ook graag.
Een van de voordelen van het (overigens vrijwillige!) donateurschap is, dat je ook zelf de titel onbeperkt kunt aanpassen.
Net als de inhoud van je posts trouwens (in plaats van slechts 1 dag voor dit laatste).
Mij staat bij dat je bij een PFL wel de snelheid in de displays van de climate controlknoppen kunt weergeven (naast allerlei andere gegevens als koelwatertemp etc.). Als je de snelheidswaarschuwing instelt krijg je overigens wel de op dat moment gereden snelheid in beeld (op het moment dat je op de knop drukt). Zie mij avatar hiernaast (nog uit mijn PFL RS).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.