Dikke Octavia

Dey

Actief lid
Beste leden,

Bij deze wil ik mij dan voorstellen. Ik ben al een poosje actief hier, maar ik heb onlangs mijn prachtige Octavia in ontvangst mogen nemen. Hiervoor heb ik een Peugeot 206 XS gereden en nu dus een Octavia hatchback 1.9 TDi Ambiente Black Magic met Jumbobox, Dynamic 2 pakket, trekhaak en OBD II tuning met behoud van fabrieksgarantie. Ik heb zelf de Nexus navigatie unit geïnstalleerd die ik nog wil uitbreiden met een losse DVD-speler om CD's, MP3's en DVD's mee te kunnen afspelen tijdens het navigeren.

Hier volgt een fotosessie:

Mijn vorige 206 met het bakkie van mijn aanstaande vrouw (in kusjeshouding):
Auto-2006-008.jpg

De opvolger bij aflevering:
Auto-2006-019.jpg

Auto-2006-038.jpg

Het Nexus-systeem met Nokia bluetooth carkit:
Auto-2006-051.jpg

Auto-2006-025.jpg

Auto-2006-034.jpg

Zodra ik wat meer kilometers heb gemaakt zal ik mijn bevindingen met jullie delen. Het enige wat ik nu al zeg is dat het heel wat comfortabeler rijd dan het Franse stuiterbakkie!

DJNeO

Actief lid
zoow.... dit is echt 100% vooruitgang! vette bak man!! veel rijplezier gewenst alvast!! /forum/images/graemlins/laugh.gif

Frankie

Actief lid
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe auto.. natuurlijk ben ik het helemaal eens met je keuze !! vooral van buiten, want daar verschillen jou en "mijn"(/lease) O2 niet veel tot niets /forum/images/graemlins/smile.gif alleen wil ik iedereen verzoeken niet meer zulke mooie foto's met nagelnieuwe, brandschone O2's te posten... :-/ De mijne ziet er AL LANG niet meer zo mooi uit !! /forum/images/graemlins/smile.gif het doet pijn....

Enne, heb je dat shirt ook bij aflevering gekregen ? /forum/images/graemlins/smile.gif

Ps: waarom is het frame rond je Nexus bovenin niet "dicht" ??

Veel veilige Km's toegewenst !!

Fabia

† In Memoriam
Daar zat ik ook al naar te kijken, je O2 past ook maar net.... /forum/images/graemlins/1819.gif

ougie

Forumguru
Heb de foto's gecopieerd en mezelf even afgezonderd,,,,,,,,dikke bak man. Wel veeeeel poetsen. Veel rijplezier in deze openbarewegverfraaiing. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Dey

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Huttenkloas</font><hr />

Gefeliciteerd met de Skoda,

Waar heb jij hem laten tunnen en hoeveel PK's kreeg je erbij?

[/ QUOTE ]

Ik weet niet exact hoeveel het er nu zijn, maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit ongeveer 140pk zijn. Heb het door de dealer laten doen en ze kunnen als ik wil een grafiek uitdraaien. Deze grafiek (1.9 TDi)komt ook van hun:

Vag_1_9_TDI_110PK.jpg

Dey

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Ps: waarom is het frame rond je Nexus bovenin niet "dicht" ??
Veel veilige Km's toegewenst !!

[/ QUOTE ]

Ahumm...... Tja....... ik kreeg het paneel niet zo goed los /forum/images/graemlins/blush.gif

Gelukkig wilde ik toch een nieuw paneel bestellen omdat de knop van de bluetooth vrij hoog zit. Nu nog meer reden om een nieuwe te halen.
Ik hoop ook op veel veilige kilometers (maak er zo'n 50.000 p.j.), met de hoeveelheid airbags zit dat best snor.

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dey</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Huttenkloas</font><hr />

Gefeliciteerd met de Skoda,

Waar heb jij hem laten tunnen en hoeveel PK's kreeg je erbij?

[/ QUOTE ]

Ik weet niet exact hoeveel het er nu zijn, maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit ongeveer 140pk zijn. Heb het door de dealer laten doen en ze kunnen als ik wil een grafiek uitdraaien. Deze grafiek (1.9 TDi)komt ook van hun:

Vag_1_9_TDI_110PK.jpg

[/ QUOTE ]

Jouw dealer heeft deze grafiek niet toevallig voor een standaard 2.0 tdi en eentje gechipt door Abt?
Ben wel benieuwd..

Gefeliciteerd met je aanwinst, Dey !
Ik heb er met de mijne inmiddels 11.000 km op zitten en zal binnenkort mijn ervaringen hier vermelden.

Bovenaan Onderaan